vraagje is al er meer bekend wat de korting voor ziggo klanten gaat worden
als je een abonnement neemt op viaplay via ziggo op 1 maart 2022..??
ben zelf formule 1 fan, ben daar dus wel benieuwd naar
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
even een vraagje wordt jij soms betaald door ziggo om al deze onzin op het het ziggo community te schrijven?
het lijkt er anders wel verdacht veel op, nogmaals deze onzin die jij hier neer zet daar zullen zeker veel klanten het niet mee eens zijn, oja en vrije modem keuze is ook zo iets, alle aanbieders hebben het al voor elkaar alleen ziggo loopt weer eens achter de feiten aan en heeft zijn zaakjes nog steeds niet op orde en voor elkaar met zo veel dingen beetje jammer
Ik ben gewoon een klant met een nuchtere blik op de zaken.
Uiteraard zal niet elke klant het met mijn reactie eens zijn, dat veranderd niks aan hoe het nu is.
Wat is onzin? Verklaar ik ben heel benieuwd.
Als men juiste informatie geeft in plaats van een discussie.
Viaplay kan je nu Pre-Order op deze link klikken Viaplay bij Ziggo
Hier staat alle informatie en ook aan de onderkant de meest gestelde vragen over Viaplay.
En de meest gestelde vragen staan hier op een rijtje Veelgestelde vragen
Je betaald de eerste 4 maanden € 20,,- waarvan de eerste 2 gratis de verrekening de 3e en 4e maand ingaan, daarna is het tot 1 augustus 2022 € 9,99 en daarna betaal je € 13,99 per maand.
@Dave Waarop baseer je het dat de betaling pas vanaf de 3e maand plaatsvind, dat lees ik nergens terug.
Omdat ik dit heb nagevraagd wegens de vele klachten en aangezien wij ook Viaplay willen hebben, is verteld vanaf de 3e en 4 maand de afschrijving plaats vind. Meteen € 20,- neertellen is beetje veel en daar krijg je veel klachten en vragen over. Door een moderator bevestigd vanuit Ziggo. En klopt staat er niet bij maar wordt nog aangepast.
@Dave schreef:Als men juiste informatie geeft in plaats van een discussie....
Dan zal ik het nog duidelijker maken, zodat iedereen zelf een poging kan wagen ( om het goed te lezen 😉 ) :
Maandelijks opzegbaar !
Dus denk ik : 'F1 tv Pro' het hele jaar en de eerste 4 maanden ook via Ziggo.
Overigens staat er ook "...Plaats nu een pre-order...", dus misschien is e.e.a. op 1 maart weer geheel anders !!!
Zoals ik het lees verwacht ik eerlijk gezegd €4,99 per maand 50% van €9,99 niet een bedrag ineens.
Goed dat je dit gevraagd hebt, wie dit besteld gaat in mei en juni dus ook gewoon € 9,99 betalen, althans zo lees ik jouw reactie.
Feitelijk gaan de viaplay klanten dus drie maanden € 9,99 betalen en per 1 augustus € 13,99.
@Pasi ging niet om jou 😉
We mogen er vanuit gaan dat we tot 30 april voor deze actie prijzen kunnen bestellen, wat door de tekst zelf lijkt te worden tegen gesproken.
Het is weer eens lekker duidelijk.
Maar dit alles doet niks af aan het punt van @SBK dat deze aanbieding gewoonweg tegenvalt, daar heeft hij/ zij gelijk in.
Nee is niet duidelijk er zijn al vragen gesteld, om meer duidelijkheid te krijgen @RoWi. is beetje warrig en informatie is gewoon wir war, je bent niet de enige die het onduidelijk vind 😉
Wat er na 30 april gaat gebeuren geen idee nog van.
Ik vond het zelf duidelijk genoeg jouw vraag aan Ziggo en dat antwoord maakt het juist onduidelijker, ik weet één ding zeker aan mij zal Nent niks verdienen.
Dit hele gebeuren is wat ik elders al schreef je reinste marketing pshychologie een nagenoeg niet aantrekkelijke aanbieding aantrekkelijk laten klinken.
wij twijfelen ook nog, omdat er 1 februari meer bekend word, of we dan naar Viaplay gaan of de F1 Pro App aanschaffen en daarop gaan kijken 5,50 per maand en kan in Nederlands.
Hier nog even wachten tot er meer duidelijkheid uit VodafoneZiggo komt.
@Dave schreef:...of de F1 Pro App aanschaffen en daarop gaan kijken 5,50 per maand...
Ik had 'F1 tv PRO' vorig jaar er ook gewoon bij. Met die extra 'data' streams erbij, is het kijken naar F1 nog mooier, want dan zie je ook veel wat niet direct in beeld is. Met b.v. de live timings en -tracker, kan men direct zien of iemand sneller/langzamer is dan een andere coureur en/of dat komt door b.v. achterliggers. Tevens is natuurlijk de live cockpit camera onmisbaar, zo rijd je de hele race mee, met je favoriete coureur en zie je alles ( ook al is dat niet op tv ).
Ik vermoed dat de "echte" F1 fan het beste af is met F1TV Pro.
Is daar al meer duidelijkheid over F1 TV pro is toch van de F1 organisatie zelf, aangezien er onduidelijkheid leek te zijn hoe dat voor komend seizoen gaat.
Wie meer dan alleen de F1 wil zien is met Viaplay beter af.
Ik had die ook en was leuk kijken, had me AppleTV de F1 App en via monitor naast de TV ook nog zo kijken, hebben er van genoten en zekers de moeite waard. Naast Olav ook nog extra beelden kunnen kijken. Onze keuze gaat naar de F1 Pro maar we wachten nog even tot 1 februari en 1 maart Viaplay gelanceerd wordt en hoe het gelanceerd wordt.
nu je het zo over F1 Pro hebt, ik las een paar paar maanden geleden, dat F1 Pro in 2023 stopt
met uitzenden in nederland, en je het dan niet meer kunt bekijken in nederland, en je ook geen
abonnement meer voor kunt afsluiten, waar ik dat gelezen heb weet ik helaas niet meer, we
gaan het zien ben benieuwd
denk dat ik viaplay rechtstreeks bij hun ga afsluiten en niet via ziggo, ben er echt helemaal klaar mee, met dat vage gedoe bij ziggo, of ze moeten met een wel hele goeie aanbieding komen voor het F1 seizoen start, dan zie ik nog wel even wat ik ga doen
De kans dat F1 TV Pro ook in Nederland stopt is inderdaad aanwezig, echter F1 TV is van Liberty Media je zou denken dat deze Viaplay niet in de weg zitten. Hoewel daar zal Nent anders over denken.
Hier twee links over dat onderwerp.
https://gostreaming.nl/voortbestaan-formule-1-tv-in-nederland-onzeker/
Viaplay komt straks in de plaats voor F1 Pro, alles wordt stopt gezet via ziggo wat met F1 Pro te maken heeft, je kunt straks geen F1 Pro meer kijken via ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.