Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Familie1
Level 1

Ziggo Kabelaansluiting account verwijderen

Hallo Ziggo,

Ik heb bij de bouw van ons huis een 'Ziggo kabelaansluiting' account aan moeten maken. Laatst kwam ik erachter dat dit account nog steeds actief is (ik kon immers nog inloggen). Graag zou ik dit account willen verwijderen, maar zag hier zelf geen mogelijkheid om dit te doen. De Ziggo klantenservice wist hier ook geen raad mee en verwees mij door naar de Community. Weet iemand hoe dit account verwijderd kan worden? We hebben immers een aansluiting en na 2,5 jaar mag het account wel weg...

 

Hoor het graag! 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Probeer het eens via een van deze telefoonnummers.

 

Nieuwe aansluiting bij Ziggo

 

Regel je aanvraag
Bel 088 716 59 00 (normaal tarief). 088 717 20 50

Een zakelijke aansluiting nodig?
Bel Ziggo Zakelijk op 088 121 28 35 (normaal tarief) of laat je gegevens achter voor een persoonlijk advies.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Probeer het eens via een van deze telefoonnummers.

 

Nieuwe aansluiting bij Ziggo

 

Regel je aanvraag
Bel 088 716 59 00 (normaal tarief). 088 717 20 50

Een zakelijke aansluiting nodig?
Bel Ziggo Zakelijk op 088 121 28 35 (normaal tarief) of laat je gegevens achter voor een persoonlijk advies.