Hallo Ziggo,
Ik heb bij de bouw van ons huis een 'Ziggo kabelaansluiting' account aan moeten maken. Laatst kwam ik erachter dat dit account nog steeds actief is (ik kon immers nog inloggen). Graag zou ik dit account willen verwijderen, maar zag hier zelf geen mogelijkheid om dit te doen. De Ziggo klantenservice wist hier ook geen raad mee en verwees mij door naar de Community. Weet iemand hoe dit account verwijderd kan worden? We hebben immers een aansluiting en na 2,5 jaar mag het account wel weg...
Hoor het graag!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probeer het eens via een van deze telefoonnummers.
Regel je aanvraag
Bel 088 716 59 00 (normaal tarief). 088 717 20 50
Een zakelijke aansluiting nodig?
Bel Ziggo Zakelijk op 088 121 28 35 (normaal tarief) of laat je gegevens achter voor een persoonlijk advies.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Probeer het eens via een van deze telefoonnummers.
Regel je aanvraag
Bel 088 716 59 00 (normaal tarief). 088 717 20 50
Een zakelijke aansluiting nodig?
Bel Ziggo Zakelijk op 088 121 28 35 (normaal tarief) of laat je gegevens achter voor een persoonlijk advies.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.