Hallo,
Pak en beet zo'n 5 weken geleden heeft mijn zoon een Hollandsnieuwe abonnement afgesloten met het idee om dan voor de TV zo'n extra pakket te activeren (Sport pakket). Hij heeft een SMS gekregen van Hollandsnieuwe waarin staat: ''Je tegoed voor deze periode is bijgeschreven. Samen met je 1000 MB/MIN/SMS combi-tegoed, omdat je ook Ziggo hebt. Veel plezier ermee!'', echter is er naar ons nog niks gecommuniceerd omtrent het activeren van een extra Ziggo pakket.
Hoe zouden wij zo'n pakket kunnen activeren? Wij horen een e-mail te ontvangen met een link die ons doorverwijst naar de verschillende pakketten om een keuze te maken.
Mvg,
Rea
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hmm vreemd dat het nog steeds niet werkt. Ik heb nogmaals een verzoek gedaan om de optie toe te voegen. Wel is het zo dat je dan zelf via Mijn Ziggo het pakket moet selecteren. Dit kun je over 5 werkdagen proberen. Laat je het ons weten?
Nee, het gaat wel om het nummer wat je ook daadwerkelijk gebruikt. Dus het nummerbehoud nummer.
Goedemorgen @Rea2021
Aan je gratis zenderpakket Ziggo Sport Totaal hangt vanuit ons gaan eind datum. Het gratis pakket blijft actief staan zolang jij jouw Internet en TV pakket combineert met Hollands nieuwe.
Ik ga er vanuit dat je er veel plezier aan gaat beleven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Deze kun je activeren in Mijn Ziggo
gratis-extras (ziggo.nl) mocht dit ook niet werken dan zal een moderator even moeten helpen. In het laatste geval moet je ervoor zorgen dat je postcode/huisnummer in je profiel staat.
Dit lukt helaas ook niet. Ik krijg de volgende melding : 'De gegevens konden niet worden opgehaald. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.'
Ik heb mijn gegevens in mijn profiel toegevoegd, dank.
Ha goedemiddag! Zojuist even gebeld met je moeder 🙂 Ik heb namelijk wat meer informatie nodig over je hollandsnieuwe abonnement.
Zet je hollandsnieuwe mobiele nummer, ingangsdatum en welk abonnementsvorm je hebt bij de postcode tussen haakjes en laat het me weten wanneer die aangepast is. Dan kan ik een melding aanmaken voor hollandsnieuwe dat de check gedaan wordt en het betreffende zenderpakket Ziggo Sport Totaal toegevoegd wordt.
Hallo! Ik heb zojuist uw instructies gevolgd en de informatie toegevoegd bij postcode. Hopelijk heb ik het abonnementsvorm goed genoteerd.
Dank!
Top! Bijna 5 weken geleden zo te zien, Ik heb een werkbon voor andere collega's aangemaakt. binnen 5 werkdagen wordt dit gecheckt en verwacht ik dat het zenderpakket erop staat.
Laat je het horen wanneer het gelukt is? Ik hoor het graag.
Hallo!
Ik had even gekeken als de zenderpakket op de mediabox stonden, maar dat is helaas niet zo.
Het komt in me op dat, toen ik mijn hollandsnieuwe abonnement afsloot, ik mijn oude telefoonnummer meegenomen had d.m.v. nummerbehoud. Kan het hier aan liggen? Dat ik eigenlijk het hollandsnieuwe telefoonnummer moet noteren i.p.v. het meegenomen telefoonnummer?
Hmm vreemd dat het nog steeds niet werkt. Ik heb nogmaals een verzoek gedaan om de optie toe te voegen. Wel is het zo dat je dan zelf via Mijn Ziggo het pakket moet selecteren. Dit kun je over 5 werkdagen proberen. Laat je het ons weten?
Nee, het gaat wel om het nummer wat je ook daadwerkelijk gebruikt. Dus het nummerbehoud nummer.
Tussen de zenderpakketten om de extra zenders te beheren krijg ik alleen de optie om pakketten te bestellen voor maandelijkse prijzen of een optie om Ziggo en een Vodafone abonnement te combineren voor een gratis tv pakket. (
Ook via de link gratis-extras (ziggo.nl)
krijg ik een foutmelding. Nogmaals bedankt voor het aanvragen! Ik laat het weten zodra ik wat merk.
Het is gelukt! Het wordt binnenkort geactiveerd. Heel erg bedankt! Tijdens het activeren las ik dat het een jaar lang gratis is. Is het niet zo dat, zolang ik een hollandsnieuwe en Ziggo abonnement combineer ik deze combivoordelen behoud?
Goedemorgen @Rea2021
Aan je gratis zenderpakket Ziggo Sport Totaal hangt vanuit ons gaan eind datum. Het gratis pakket blijft actief staan zolang jij jouw Internet en TV pakket combineert met Hollands nieuwe.
Ik ga er vanuit dat je er veel plezier aan gaat beleven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.