1
Vraag
2
Reacties
Rea2021

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo + Hollandsnieuwe gratis pakket

Hallo,

 

Pak en beet zo'n 5 weken geleden heeft mijn zoon een Hollandsnieuwe abonnement afgesloten met het idee om dan voor de TV zo'n extra pakket te activeren (Sport pakket). Hij heeft een SMS gekregen van Hollandsnieuwe waarin staat: ''Je tegoed voor deze periode is bijgeschreven. Samen met je 1000 MB/MIN/SMS combi-tegoed, omdat je ook Ziggo hebt. Veel plezier ermee!'', echter is er naar ons nog niks gecommuniceerd omtrent het activeren van een extra Ziggo pakket. 

 

Hoe zouden wij zo'n pakket kunnen activeren? Wij horen een e-mail te ontvangen met een link die ons doorverwijst naar de verschillende pakketten om een keuze te maken.

 

Mvg,

 

Rea

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hmm vreemd dat het nog steeds niet werkt. Ik heb nogmaals een verzoek gedaan om de optie toe te voegen. Wel is het zo dat je dan zelf via Mijn Ziggo het pakket moet selecteren. Dit kun je over 5 werkdagen proberen. Laat je het ons weten? 

Nee, het gaat wel om het nummer wat je ook daadwerkelijk gebruikt. Dus het nummerbehoud nummer. 

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Rea2021

 

Aan je gratis zenderpakket Ziggo Sport Totaal hangt vanuit ons gaan eind datum. Het gratis pakket blijft actief staan zolang jij jouw Internet en TV pakket combineert met Hollands nieuwe.

Ik ga er vanuit dat je er veel plezier aan gaat beleven.

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Quadral

Level 6
  • 77Posts
  • 8Oplossingen
  • 22Likes

Deze kun je activeren in Mijn Ziggo

Rea2021
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik had zojuist gekeken, maar ik zie nergens de optie om zo'n pakket te activeren. 

Kijk ik verkeerd? Ik las ook dat ik een e-mail zou moeten krijgen met een link die mij dan zou brengen naar de diverse pakketten (niet ontvangen).

 

 

 

 

Quadral

Level 6
  • 77Posts
  • 8Oplossingen
  • 22Likes

gratis-extras (ziggo.nl) mocht dit ook niet werken dan zal een moderator even moeten helpen. In het laatste geval moet je ervoor zorgen dat je postcode/huisnummer in je profiel staat.

Rea2021
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit lukt helaas ook niet. Ik krijg de volgende melding : 'De gegevens konden niet worden opgehaald. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.'

 

Ik heb mijn gegevens in mijn profiel toegevoegd, dank.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

Ha goedemiddag! Zojuist even gebeld met je moeder 🙂 Ik heb namelijk wat meer informatie nodig over je hollandsnieuwe abonnement.
Zet je hollandsnieuwe mobiele nummer, ingangsdatum  en welk abonnementsvorm je hebt bij de postcode tussen haakjes en laat het me weten wanneer die aangepast is. Dan kan ik een melding aanmaken voor hollandsnieuwe dat de check gedaan wordt en het betreffende zenderpakket Ziggo Sport Totaal toegevoegd wordt. 

Rea2021
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo! Ik heb zojuist uw instructies gevolgd en de informatie toegevoegd bij postcode. Hopelijk heb ik het abonnementsvorm goed genoteerd.

 

Dank!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 672Likes

Top! Bijna 5 weken geleden zo te zien, Ik heb een werkbon voor andere collega's aangemaakt. binnen 5 werkdagen wordt dit gecheckt en verwacht ik dat het zenderpakket erop staat. 
Laat je het horen wanneer het gelukt is? Ik hoor het graag. 

Rea2021
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo!

 

Ik had even gekeken als de zenderpakket op de mediabox stonden, maar dat is helaas niet zo.

 

Het komt in me op dat, toen ik mijn hollandsnieuwe abonnement afsloot, ik mijn oude telefoonnummer meegenomen had d.m.v. nummerbehoud. Kan het hier aan liggen? Dat ik eigenlijk het hollandsnieuwe telefoonnummer moet noteren i.p.v. het meegenomen telefoonnummer?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hmm vreemd dat het nog steeds niet werkt. Ik heb nogmaals een verzoek gedaan om de optie toe te voegen. Wel is het zo dat je dan zelf via Mijn Ziggo het pakket moet selecteren. Dit kun je over 5 werkdagen proberen. Laat je het ons weten? 

Nee, het gaat wel om het nummer wat je ook daadwerkelijk gebruikt. Dus het nummerbehoud nummer. 

Rea2021
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tussen de zenderpakketten om de extra zenders te beheren krijg ik alleen de optie om pakketten te bestellen voor maandelijkse prijzen of een optie om Ziggo en een Vodafone abonnement te combineren voor een gratis tv pakket. (

 

Ook via de link gratis-extras (ziggo.nl)

krijg ik een foutmelding. Nogmaals bedankt voor het aanvragen! Ik laat het weten zodra ik wat merk.

Rea2021
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt! Het wordt binnenkort geactiveerd. Heel erg bedankt!  Tijdens het activeren las ik dat het een jaar lang gratis is. Is het niet zo dat, zolang ik een hollandsnieuwe en Ziggo abonnement combineer ik deze combivoordelen behoud?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Rea2021

 

Aan je gratis zenderpakket Ziggo Sport Totaal hangt vanuit ons gaan eind datum. Het gratis pakket blijft actief staan zolang jij jouw Internet en TV pakket combineert met Hollands nieuwe.

Ik ga er vanuit dat je er veel plezier aan gaat beleven.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic