@Harry82 heb jij een oplossing voor jouw probleem met Ziggogo mogen ontvangen? Mijn probleem is exact gelijk, maar niemand lijkt te kunnen helpen. Verder blijft het vooral stil
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @PierK!
Je Mijn Ziggo account is gereset. Ik sluit dit topic en ga verder in je eerste topic zodat we de boel overzichtelijk houden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je recent tv max met de mediabox next aan gevraagd ?
is een fout in de administrator zie in dat andere topic
een moderator zou kunnen zeggen hoe het er mee staat
PierK wrote:
- draait verder prima. Alleen ZiggoGo doet het niet meer sinds medio november.
een moderator kan dat in het administratie systeem oplossen
Jammer dat dat dan niet gedaan wordt…
PierK wrote:Jammer dat dat dan niet gedaan wordt…
geduld een moderator komt vanzelf langs het topic
@PierK Het is inmiddels opgelost. Vermoedelijk handmatig zoals in het topic aangegeven, heeft helaas twee maanden moeten duren
Dat is fijn te horen, @Harry82 Raar dat Ziggo het probleem dus kent, maar niet in staat is dit structureel aan te pakken. Teleurstellend…
PierK wrote:Dat is fijn te horen, @Harry82 Raar dat Ziggo het probleem dus kent, maar niet in staat is dit structureel aan te pakken. Teleurstellend…
ze zullen wel met een oplossing bezig zijn wacht maar even op @Lycke Ziggo of een andere moderator
Goedemorgen @PierK en welkom op de Community,
Ontzettend vervelend dat het al sinds november 2020 niet lukt om in te loggen op Ziggo Go! Om het op te lossen kan ik jouw Mijn Ziggo account resetten.
Je dient daarna wel opnieuw een Mijn Ziggo en Mijn Vodafone account aan te maken. Daarna moet het inloggen via Ziggo Go weer lukken. Laat onder dit topic maar weten of je akkoord geeft
op het resetten van je account.
@Paul Ziggo ; graag, Paul. Dit is al een keer geprobeerd, maar wei weet pakt het net iets anders uit….
Hi @PierK!
Je Mijn Ziggo account is gereset. Ik sluit dit topic en ga verder in je eerste topic zodat we de boel overzichtelijk houden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.