Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
PierK
Level 1

Ziggo Go zelfde probleem

@Harry82 heb jij een oplossing voor jouw probleem met Ziggogo mogen ontvangen? Mijn probleem is exact gelijk, maar niemand lijkt te kunnen helpen. Verder blijft het vooral stil

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @PierK

Je Mijn Ziggo account is gereset. Ik sluit dit topic en ga verder in je eerste topic zodat we de boel overzichtelijk houden. 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je recent tv max met de mediabox next aan gevraagd ?

is een fout in de administrator zie in dat andere topic 

een moderator zou kunnen zeggen hoe het er mee staat

0 Kudos
PierK
Level 1
Topicstarter
  1. draait verder prima. Alleen ZiggoGo doet het niet meer sinds medio november.
0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
PierK wrote:
  1. draait verder prima. Alleen ZiggoGo doet het niet meer sinds medio november.

een moderator kan dat in het administratie systeem oplossen

0 Kudos
PierK
Level 1
Topicstarter

Jammer dat dat dan niet gedaan wordt…

 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
PierK wrote:

Jammer dat dat dan niet gedaan wordt…

 

geduld een moderator komt vanzelf langs het topic

0 Kudos
Harry82
Level 1

@PierK Het is inmiddels opgelost. Vermoedelijk handmatig zoals in het topic aangegeven, heeft helaas twee maanden moeten duren

0 Kudos
PierK
Level 1
Topicstarter

Dat is fijn te horen, @Harry82 Raar dat Ziggo het probleem dus kent, maar niet in staat is dit structureel aan te pakken. Teleurstellend…

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.
PierK wrote:

Dat is fijn te horen, @Harry82 Raar dat Ziggo het probleem dus kent, maar niet in staat is dit structureel aan te pakken. Teleurstellend…

ze zullen wel met een oplossing bezig zijn wacht maar even op @Lycke Ziggo  of een andere moderator

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @PierK en welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat het al sinds november 2020 niet lukt om in te loggen op Ziggo Go! Om het op te lossen kan ik jouw Mijn Ziggo account resetten. 
Je dient daarna wel opnieuw een Mijn Ziggo en Mijn Vodafone account aan te maken. Daarna moet het inloggen via Ziggo Go weer lukken. Laat onder dit topic maar weten of je akkoord geeft
op het resetten van je account. 

0 Kudos
PierK
Level 1
Topicstarter

@Paul Ziggo ; graag, Paul. Dit is al een keer geprobeerd, maar wei weet pakt het net iets anders uit….

 

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @PierK

Je Mijn Ziggo account is gereset. Ik sluit dit topic en ga verder in je eerste topic zodat we de boel overzichtelijk houden. 

0 Kudos
Ga naar reactie