1
Vraag
2
Reacties
Jeapie1994

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go niet meer beschikbaar na verhuizing

Beste community,

 

Wij zijn kort geleden verhuisd en hebben hierbij een nieuw Ziggo abonnement afgesloten met een nieuw klantnummer. Vervolgens hebben we met dit nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo account aangemaakt om bij alle gegevens te kunnen. Hiervoor hebben we hetzelfde mailadres en hetzelfde wachtwoord gebruikt als bij het oude account. 

Wat nu lijkt te gebeuren is dat bij het inloggen op Mijn Ziggo of bij Ziggo GO er wordt ingelogd op het oude account waar geen actief abonnement meer op zit. Hierdoor kan niet iedereen gebruik maken van Ziggo GO.

Wat zouden we kunnen doen om dit weer werkende te krijgen? Kan het oude account inactief worden gemaakt?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hm. Wil je mij in een privébericht eens sturen met welke gebruiksersnaam je nu precies inlogt, @Jeapie1994

Bekijk in context

Jeapie1994
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Uiteindelijk opgelost. De gebruikersnaam van het nieuwe abonnement was het volledig mailadres in tegenstelling tot alleen het stuk voor de @. Ik dacht dit al geprobeerd te hebben maar blijkbaar niet, bedankt allen voor het meedenken.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u in uw profiel uw adresgegevens, postcode en huisnummer, opneemt kan een moderator er naar kijken.

 

Waarom heeft u een nieuw abonnement genomen en uw oude niet met u mee laten verhuizen? De kans bestaat dat de e-mail adressen die aan het oude account zijn gekoppeld binnen 6 maanden gaan vervallen. 

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Jeapie1994, welkom hier op de Community!

 

Super irritant dat Mijn Ziggo nu heel erg in de war lijkt te zijn, waardoor Ziggo GO ook niet voor iedereen toegankelijk is. Ik ben gelijk met je gaan meekijken naar hoe het in elkaar steekt. 

Ik zie dat het Mijn Ziggo account van je oude klantnummer al volledig is verwijderd. 

 

Als ik nu met je meekijk in Mijn Ziggo, zie ik daar ook de juiste gegevens staan van je nieuwe abonnement en lijkt het abonnement daar ook goed te staan. Als dit pas net is aangepast, kan het zijn dat het 24 uur duurt voordat die wijzigingen ook in Ziggo GO zijn doorgegeven. Daarna moet je zonder problemen van Ziggo GO gebruik kunnen maken op maximaal 5 apparaten tegelijk. 

Jeapie1994
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag Marije, bedankt voor je snelle reactie.

 

Gek genoeg blijf ik wel in het oude klantnummer terecht komen als ik wil inloggen op Mijn Ziggo.

Maar dat mijn vader vanmorgen inlogden kwam hij wel bij het goede account terecht.

Ik zal nog wel even geduld hebben, misschien dat het nog even tijd nodig heeft om door te komen.

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Vermoedelijk is het nuttig en nodig om op de apparaten alle oude account gegevens  te verwijderen. En eventueel  cookies wissen en andere tijdelijk geheugen.

 

Officieel  horen we minsten een paar maanden toegang tot de oude Mijn Ziggo te houden voor inzage in de facturen. Eigenlijk had u het nieuwe klant nummer niet moeten kunnen koppelen aan hetzelfde emailadres.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1329Posts
  • 203Oplossingen
  • 669Likes

@Jeapie1994 is het gelukt na de tip van @RoWi? 

Je kan natuurlijk het oude account nog registreren met een ander e-mailadres, actiieve sessies stoppen kan namelijk wel. Dit doe je door het Mijn Ziggo account te verifiëren met een mobiel nummer. 

Jeapie1994
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@Jos Helaas wil het nog steeds niet lukken. Heb ondertussen op de laptop de gegevens en cookies verwijderd wat niet hielp. Ook op telefoon app verwijderd en hierbij opnieuw geprobeerd. Ook nog het mail adres op oude account gewijzigd en ook het wachtwoord maar nog wil het niet lukken om op het goede klantnummer in te loggen. Hopelijk hebben jullie nog andere ideeën.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hm. Wil je mij in een privébericht eens sturen met welke gebruiksersnaam je nu precies inlogt, @Jeapie1994

Jeapie1994
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Uiteindelijk opgelost. De gebruikersnaam van het nieuwe abonnement was het volledig mailadres in tegenstelling tot alleen het stuk voor de @. Ik dacht dit al geprobeerd te hebben maar blijkbaar niet, bedankt allen voor het meedenken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic