Wij hebben sinds 21 december flink wat gedoe met Ziggo. Er kwam een installateur van jullie de Next instaleren en trok toen onze coax kabel kapot. Na enorm veel gedoe hebben we ons door een monteur laten adviseren een apple tv aan te schaffen. Dat gedaan, geinstalleerd en daar hebben we twee weken plezier van gehad en nu doet de ziggo go app het niet meer. Ineens staat alles op zwart. Nou de kabels losgehaald (stroom, internet), hielp niet. De app verwijderd (onze opname dus ook weg) en opnieuw geinstalleerd, hij doet het nog niet. Vanmorgen hetzelfde ritueel herhaald, maar nog steeds niks. Alles is zwart en we kunnen niks. We zijn erg gefrustreerd en teleurgesteld in Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
opnames staan in de cloud dus die blijven bewaard
de ziggo go app voor apple tv zit nog in beta
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-tv-voor-apple-tv-android-tv-en-amazon-fire-tv-57872
werkt ziggo go wel op andere apparaten?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.