1
Vraag
2
Reacties
discy

Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo GO terugkijken met Kabel Tv Abonnement

Hoeveel dagen kun je terugkijken met Kabel TV in de Ziggo GO app?

Is er voor de 7 dagen een duurder abonnement nodig als het niet met een mediabox hoeft?

Ik begrijp ook niet waar het verschil vandaan komt tussen 2 dagen (TV Start) en 7 dagen (TV complete). Is dat omdat de mediaboxen anders zijn en de Next Mini het niet kan opslaan terwijl de Mediabox Next dat wel kan? En staat Ziggo GO hier dan los van?

Hoe zit dit precies..

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 791Posts
  • 115Oplossingen
  • 202Likes

Hallo @discy , de rechten van het terugkijken in Ziggo GO zijn gekoppeld aan het televisie abonnement.

Met alleen een kabel TV televisie abonnement kun je tot 2 dagen terugkijken. Dit is gelijk aan ons TV Start abonnement met een Mediabox XL of Mediabox Next. Je kunt tot 7 dagen terugkijken als je een TV Complete abonnement of hoger hebt in combinatie met een Mediabox XL of Mediabox Next.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Hatolex
Expert
Expert
  • 576Posts
  • 23Oplossingen
  • 265Likes

@discy ik kan met mijn kabel tv abbo op ziggo go 7 dagen terugkijken.

Steefb
Expert
Expert
  • 11704Posts
  • 2240Oplossingen
  • 4065Likes

Het ligt aan het type abonnement, duurder is meer mogelijkheden.

Door de cloud maakt Next Mini of de gewone Next geen verschil.

Pineapple
Expert
Expert
  • 926Posts
  • 115Oplossingen
  • 241Likes

De opties en mogelijkheden zijn afhankelijk van het abonnement wat je afneemt. Lees meer over Ziggo Go op https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go

discy
topicstarter
Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Daar staat 2 dagen met TV Start.

Niks over kabeltv, en anderen hier zeggen 7 met kabeltv terwijl dat het goedkopere abbo is.

Dus is het nou nog steeds 7 of is dat omdat ik (en die ander) op een oud kabeltv pakket zitten..?

Ik wil namelijk wisselen van internet pakket maar dan moet ik m'n tv pakket ook opnieuw aanvragen. Ik wil kabeltv gewoon behouden maar er qua terugkijken niet op achteruit gaan. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 791Posts
  • 115Oplossingen
  • 202Likes

Hallo @discy , de rechten van het terugkijken in Ziggo GO zijn gekoppeld aan het televisie abonnement.

Met alleen een kabel TV televisie abonnement kun je tot 2 dagen terugkijken. Dit is gelijk aan ons TV Start abonnement met een Mediabox XL of Mediabox Next. Je kunt tot 7 dagen terugkijken als je een TV Complete abonnement of hoger hebt in combinatie met een Mediabox XL of Mediabox Next.

Hatolex
Expert
Expert
  • 576Posts
  • 23Oplossingen
  • 265Likes

@Meindert , ik heb een kabel tv abbo, daarbij in begrepen, ziggo go en ik zit nu naar een uitzendingen te kijken van maandag 16 mei jl. op mijn iPad, dat zijn toch 7 dagen en geen 2 dagen. Of zie ik iets verkeerd in de abbo structuur?

discy
topicstarter
Stamgast
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Geldt ook voor mij, op kabeltv abbo van 6 jaar oud. Blijkbaar zijn de richtlijnen voor nieuwe abbonnementen anders.

Iets met slapende honden?

Mijn vraag is in ieder geval beantwoord.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56491Posts
  • 3720Oplossingen
  • 13535Likes

Oude abonnementen zijn inderdaad anders en worden alleen uitgefaseerd als ze nieuwe in de weg zitten, eerder niet, dus ik verwacht hier geen slapende honden die je wakker maakt.🙂

Hatolex
Expert
Expert
  • 576Posts
  • 23Oplossingen
  • 265Likes

@Bert , @discy , dan laten we @Meindert lekker slapen. 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates