1
Vraag
2
Reacties
discy

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Ziggo GO terugkijken met Kabel Tv Abonnement

Hoeveel dagen kun je terugkijken met Kabel TV in de Ziggo GO app?

Is er voor de 7 dagen een duurder abonnement nodig als het niet met een mediabox hoeft?

 

Ik begrijp ook niet waar het verschil vandaan komt tussen 2 dagen (TV Start) en 7 dagen (TV complete). Is dat omdat de mediaboxen anders zijn en de Next Mini het niet kan opslaan terwijl de Mediabox Next dat wel kan? En staat Ziggo GO hier dan los van?

 

Hoe zit dit precies..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @discy , de rechten van het terugkijken in Ziggo GO zijn gekoppeld aan het televisie abonnement.
 

Met alleen een kabel TV televisie abonnement kun je tot 2 dagen terugkijken. Dit is gelijk aan ons TV Start abonnement met een Mediabox XL of Mediabox Next. Je kunt tot 7 dagen terugkijken als je een TV Complete abonnement of hoger hebt in combinatie met een Mediabox XL of Mediabox Next.
 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@discy ik kan met mijn kabel tv abbo op ziggo go 7 dagen terugkijken.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Het ligt aan het type abonnement, duurder is meer mogelijkheden.

Door de cloud maakt Next Mini of de gewone Next geen verschil.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

De opties en mogelijkheden zijn afhankelijk van het abonnement wat je afneemt. Lees meer over Ziggo Go op https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go

discy
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Daar staat 2 dagen met TV Start.

Niks over kabeltv, en anderen hier zeggen 7 met kabeltv terwijl dat het goedkopere abbo is.

 

Dus is het nou nog steeds 7 of is dat omdat ik (en die ander) op een oud kabeltv pakket zitten..?

 

Ik wil namelijk wisselen van internet pakket maar dan moet ik m'n tv pakket ook opnieuw aanvragen. Ik wil kabeltv gewoon behouden maar er qua terugkijken niet op achteruit gaan. 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @discy , de rechten van het terugkijken in Ziggo GO zijn gekoppeld aan het televisie abonnement.
 

Met alleen een kabel TV televisie abonnement kun je tot 2 dagen terugkijken. Dit is gelijk aan ons TV Start abonnement met een Mediabox XL of Mediabox Next. Je kunt tot 7 dagen terugkijken als je een TV Complete abonnement of hoger hebt in combinatie met een Mediabox XL of Mediabox Next.
 

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Meindert , ik heb een kabel tv abbo, daarbij in begrepen, ziggo go en ik zit nu naar een uitzendingen te kijken van maandag 16 mei jl. op mijn iPad, dat zijn toch 7 dagen en geen 2 dagen. Of zie ik iets verkeerd in de abbo structuur?

discy
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Geldt ook voor mij, op kabeltv abbo van 6 jaar oud. Blijkbaar zijn de richtlijnen voor nieuwe abbonnementen anders.

Iets met slapende honden?

 

Mijn vraag is in ieder geval beantwoord.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Oude abonnementen zijn inderdaad anders en worden alleen uitgefaseerd als ze nieuwe in de weg zitten, eerder niet, dus ik verwacht hier geen slapende honden die je wakker maakt.🙂

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Bert , @discy , dan laten we @Meindert lekker slapen. 😉

Jeremypauwels

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Als je een abonnement hebt bij Ziggo vanaf Kabel tv kan je via Ziggogo een week terugkijken !!!!

Helaas wordt dit maar al te vaak verkeerd doorgegeven.

Op de tv kan je 2 dagen terugkijken bij start maar online een week. Dat is niet afhankelijk van het abonnement.

 

Enige uitzondering is  als je internet + Kabelaansluiting hebt dan kan het niet. 

Jeremypauwels

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier wordt niet gesproken over welk abonnement je nodig hebt.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/programma-terugkijken-met-tv-gemist#/

Dan kiezen voor tablet of laptop

 

Met Ziggo GO op je pc of laptop heb je geen TV Gemist maar Replay TV. Dit gebruik je zo:

a.
Open je browser. Gebruik een van de volgende browsers:

Chrome
Firefox (vanaf versie 52)
Microsoft Edge
Internet Explorer 11 (alleen met Windows 10)
b.
Ga naar ziggogo.tv.

c.
Klik bovenin op LOG IN en login met je Mijn Ziggo gegevens.

d.
Kies in het menu voor TV GIDS & Replay TV.

e.
Je krijgt nu de digitale TV Gids te zien. Als er bij een programma een Ziggo Replay TV icoon staat (Een play-knop met een pijltje eromheen) kan je een programma terugkijken tot 7 dagen nadat het is uitgezonden.

Klik op een programma met Ziggo Replay TV icoon dat je wil terugkijken.

Jeremypauwels

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dit is helaas niet juist.     Terugkijken op de mediabox is afhankelijk van het abonnement. 

 

Iedereen met een ziggo abonnement mag een week terugkijken van Ziggogo. ook al heeft iemand alleen Kabeltv.

 

Er is 1 uitzondering.

 

Internet abonnement + Kabel aansluiting    die zijn uitgesloten van Ziggogo

 

 

Garihd

Level 16
  • 2021Posts
  • 72Oplossingen
  • 1105Likes

U reageert op een ouder topic en het laatste wat u schrijft is ook niet helemaal correct.

Bij wat Ziggo 'Internet Only' noemt heeft men soms geen toegang tot Ziggo Go. Dat staat los van de kabelaansluiting. Wie met dat Abonnement toegang wil tot Ziggo Go is € 6,50 meer kwijt.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

@Jeremypauwels  schreef:

Dit is helaas niet juist.     Terugkijken op de mediabox is afhankelijk van het abonnement. 

 

Iedereen met een ziggo abonnement mag een week terugkijken van Ziggogo. ook al heeft iemand alleen Kabeltv.

 

Er is 1 uitzondering.

 

Internet abonnement + Kabel aansluiting    die zijn uitgesloten van Ziggogo

 

 


Je hebt helemaal gelijk! Kabel TV is inclusief Ziggo Go. Kabelaansluiting is zonder Ziggo Go. Het aantal dagen  terugkijken met een digitale ontvanger, zoals een Mediabox is afhandelijk van welk tv-abonnement je afneemt. Online, dus o.a. via www.ziggogo.tv, is altijd 7 dagen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic