1
Vraag
2
Reacties
sjimster

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Factuurdatum aanpassen

Hallo Ziggo,

Is het mogelijk om de datum van mijn automatische incasso te verplaatsen naar het eind van de maand?

Mvg,

Jimmy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3092Posts
  • 538Oplossingen
  • 666Likes

Goedemiddag @sjimster,

Welkom op de Community! Het is inderdaad mogelijk om de datum van de automatische incasso te verplaatsen naar het einde van de maand.

Bij deze heb ik dit ook voor je omgezet. Aangezien je nu steeds rond de 13de betaalt, komt de volgende factuur over ongeveer 6 weken. Houd er daarom rekening mee dat deze factuur eenmalig over 2 maanden gaat.

Bekijk in context

3 Reacties 3
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 54Posts
  • 4Oplossingen
  • 8Likes

Volgens mij kan dat ja, je zal denk ik dan wel ergens een factuur overlapping hebben zodat je dus op 1 factuur meer gaat betalen. Dit zal een Ziggo moderator voor je kunnen regelen, dus nog even geduld tot dat er iemand langs komt om dit te regelen.

In de tussen tijd vul dan even je postcode en huisnr in je profiel in, als je dit nog niet gedaan hebt. Wanneer er dan een moderator langs komt kan hij meteen kijken wat er mogelijk is.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3092Posts
  • 538Oplossingen
  • 666Likes

Goedemiddag @sjimster,

Welkom op de Community! Het is inderdaad mogelijk om de datum van de automatische incasso te verplaatsen naar het einde van de maand.

Bij deze heb ik dit ook voor je omgezet. Aangezien je nu steeds rond de 13de betaalt, komt de volgende factuur over ongeveer 6 weken. Houd er daarom rekening mee dat deze factuur eenmalig over 2 maanden gaat.

sjimster
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super! Bedankt voor de snelle reactie!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates