Ben al jaren klant bij Ziggo maar heb het gevoel dat dit bij Ziggo jaar op jaar minder gewaardeerd wordt.
Betaal een behoorlijk bedrag per mnd (€71.50).
Maar wat krijgt een trouwe klant bij Ziggo:
- geen korting als jarenlange klant
-F1 uitzendrechten of andere zenders verdwijnen, zie ik dit terug in mijn maandelijkse kosten, neen geen abonnementsverlaging.
-Wil ik F1 en Darts blijven kijken, dan ben ik bij ziggo voor een jaar abonnement zelfs duurder uit dan bij Via Play zelf.
Krijg ik vandaag een email, waarbij ik als trouwe klant ESPN Compleet een jaar gratis krijg.
Dan denk ik ook van F$%@k Y#$@#
Als ik behoefte had aan voetbal had ik dit reeds zelf wel als abonnement genomen.
Ik lees hier zoveel klachten over de al hoge abonnementskosten, wat het voor (trouwe)klanten weer extra gaat kosten om F1 of Darts te willen kijken. Prijsverschil tussen Ziggo en Viaplay. (jaarabonnement bij ViaPlay bijna 30 euro goedkoper).
Dan denk ik: ZIGGO door hier dan a.u.b. wat mee voor je (trouwe)klanten, verlaging abonnementskosten, prijs voordeel op Via Play. I.p.v. mij een gratis ESPN compleet pakket aan te bieden, waar ik 0,0 behoeft aan heb.....
Ben bang dat Ziggo veel klanten gaat verliezen, waarvan ik er waarschijnlijk ook 1 ga zijn.