Eifke
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo Booster retour

Hallo Ziggo mensen,

Ik heb van jullie een nieuwe  Ziggo WIFI booster gekregen en daarmee is mijn probleem opgelost. Wat moet ik met de kapotte (oude) booster doen?  Ik hoor  het graag,

Vriendelijke groeten,

Eifke

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 4858Reacties
  • 1051Oplossingen
  • 1407Likes

Hi @Eifke 

Ontzettend fijn om te lezen dat de problemen met een nieuwe Wifibooster zijn opgelost! De oude Wifibooster mag je retourneren in de doos van de nieuwe Wifibooster. Dit mag naar onderstaand adres. Ik wil je aanraden om het verzendbewijsje even goed te bewaren.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 4858Reacties
  • 1051Oplossingen
  • 1407Likes

Hi @Eifke 

Ontzettend fijn om te lezen dat de problemen met een nieuwe Wifibooster zijn opgelost! De oude Wifibooster mag je retourneren in de doos van de nieuwe Wifibooster. Dit mag naar onderstaand adres. Ik wil je aanraden om het verzendbewijsje even goed te bewaren.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Bekijk in context

Eifke
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia Ziggo   

ga ik doen.  Vriendelijke groeten, Eifke

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo