1
Vraag
2
Reageer en help mee
Herman_1983

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo Bol bon 450 niet ontvangen

Beste,

Op 27-11-2023 ben in overgestapt van Ziggo naar KPN i.v.m. de Black Friday deal aanbieding om een bon van Bol.com te ontvangen van 450 Euro i.c.m. het Internet Elite abonnement. Deze zou ik binnen 2 weken ontvangen nadat de installatie voltooid zou zijn. Deze heb ik na de kerst in orde gemaakt en op dat gebied werkt ook alles maar tot op heden heb ik de bon niet gezien. Nu ben ik vandaag al de gehele tijd aan het bellen maar kom ik nergens verder, de melding "Het staat niet bij uw aanvraag". Erg vreemd want iedereen die overstapt moet een keuze maken voor de korting of de cadeaubon. Inmiddels wel de factuur betaald voor Januari en Februari (Volle pond) maar van de bon geen enkel spoor!!

Een klacht afdoen met het bericht "Ik kan hier niks aan doen" daar ga ik natuurlijk nooit mee akkoord en ik verwacht dan ook dat de bon alsnog verzonden gaat worden.

Wie kan mij verder helpen want inmiddels het ik elke afdeling telefonisch gehad maar ik kom geen streep verder.

Herman

41 Reacties 41
Herman_1983
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

27-11-2024 moet natuurlijk 27-11-2023 zijn 🙂

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74542Posts
  • 5102Oplossingen
  • 21659Likes

Zit die mail met de code niet in de spam map van het emailadres waar de bestelling op binnengekomen is? b.v. een Ziggo mailadres of ander mailadres? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

MR_CHIP

Level 19
  • 11295Posts
  • 130Oplossingen
  • 3914Likes

er is hier eerder een topic over geweest diegene had geen bestelbevestiging met de 450 euro bon en daardoor kreeg die diegene van 250 euro 

MR_CHIP_0-1705428167593.png

https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Black-Friday-Bol-com-bon-niet-ontvangen/m-p/1310457#M51292

Herman_1983
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Die "oplossing" had ik ook gezien maar daar ga ik niet mee akkoord. Je stapt over i.v.m. een mooie aanbieding die dan naderhand niet nagekomen word. Je moest immers kiezen of je voor de korting gaat of voor de bon alvorens je naar de volgende pagina kan gaan. Als je de bon niet ontvangt en daarna ook nog een de volledige rekening voorgeschoteld krijgt dan lijkt het mij aan kant van de aanvraag pagina niet goed gegaan te zijn. 

Wat er daarna in de bevestigingsmail had moeten staan kan ik natuurlijk niet weten en als je een aanvraag doet via de Black Friday deal pagina van Ziggo maar deze komt binnen zonder een keuze lijkt het mij toch zo dat er bij Ziggo ook een kwartje moet vallen.

Ik ben benieuwd naar de reactie van de medewerker.

Pasi

Level 18
  • 9593Posts
  • 489Oplossingen
  • 5322Likes

Hallo,

Het lijkt me toch simpel. Geen korting = Bol.com bon. Wel korting = geen bon.

MR_CHIP

Level 19
  • 11295Posts
  • 130Oplossingen
  • 3914Likes

@Herman_1983  schreef:

Die "oplossing" had ik ook gezien maar daar ga ik niet mee akkoord. Je stapt over i.v.m. een mooie aanbieding die dan naderhand niet nagekomen word. Je moest immers kiezen of je voor de korting gaat of voor de bon alvorens je naar de volgende pagina kan gaan. Als je de bon niet ontvangt en daarna ook nog een de volledige rekening voorgeschoteld krijgt dan lijkt het mij aan kant van de aanvraag pagina niet goed gegaan te zijn. 

Wat er daarna in de bevestigingsmail had moeten staan kan ik natuurlijk niet weten en als je een aanvraag doet via de Black Friday deal pagina van Ziggo maar deze komt binnen zonder een keuze lijkt het mij toch zo dat er bij Ziggo ook een kwartje moet vallen.

Ik ben benieuwd naar de reactie van de medewerker.

tja juridisch sta je niet sterk zonder bevestiging waar iets in staat

ik volg dit topic met belangstelling mee 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74542Posts
  • 5102Oplossingen
  • 21659Likes

Zit die mail met de code niet in de spam map van het emailadres waar de bestelling op binnengekomen is? b.v. een Ziggo mailadres of ander mailadres? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13999Posts
  • 1176Oplossingen
  • 6111Likes

Hey @Herman_1983 . Welkom hier. 

Allereest; je hebt het in je eerste bericht over een overstap van Ziggo naar KPN. Je bedoelt andersom, neem ik aan, haha? 
Ik wil graag even voor je kijken wat er aan de hand is. Wil je je postcode en huisnummer in je profiel opnemen? Dan kan ik je gegeven erbij pakken. 

Herman_1983
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hoi Lycke, bedankt!

Het is inderdaad van KPN naar Ziggo 😉 

Mijn postcode en huisnummer staan in mijn profiel.

Hoor graag van je!

puppie

Level 17
  • 2585Posts
  • 61Oplossingen
  • 1039Likes
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18958Posts
  • 1371Oplossingen
  • 7121Likes

@Herman_1983 Hartelijk dank voor het invullen van je adresgegevens! Wij zoeken nu verder voor je uit hoe het precies zit voor wat betreft de Bol.com voucher. Zodra wij meer weten hoor je het van ons via dit topic. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18958Posts
  • 1371Oplossingen
  • 7121Likes

Goedemorgen @Herman_1983,

De order is inmiddels door mijn collega's opnieuw gevalideerd. Hierdoor zal de Bol.com voucher nu alsnog zo spoedig mogelijk verstuurd worden. Je dient de voucher binnen uiterlijk 2 weken te ontvangen. 

Herman_1983
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Goedenavond @Paul

Bedankt voor de snelle service en het in orde maken van de order!  Ik zie de bon alsnog graag tegemoet.

Minoes01

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem maar helpen, ho maar 

Pasi

Level 18
  • 9593Posts
  • 489Oplossingen
  • 5322Likes

"...Ik heb hetzelfde probleem maar helpen, ho maar ..."

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators afhankelijk van de werkdruk binnen 1 week langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u veel beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

Zoals u hier kan lezen, wordt u hier wel goed geholpen.

Wacht u totdat een Ziggo mod hier verschijnt, zodra deze uw vraag behandelt zal hij/zij zich hier melden.

Ps. uw vraag in meerdere draadjes stellen, maakt e.e.a. beslist niet duidelijker en/of sneller op te lossen. Blijft u bij dit ene draadje !

Pasi

Level 18
  • 9593Posts
  • 489Oplossingen
  • 5322Likes

**Delete**

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 133Posts
  • 12Oplossingen
  • 65Likes

Goedemorgen @Minoes01 en welkom op de Community! Super vervelend dat je hetzelfde ervaart. Wil je een eigen topic starten? Dan helpen we je graag in het achterhalen waar de Bol.com bon zich schuil houdt. 

Minoes01

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja graag 

Jacqueline9799

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik ben hier al vanaf 21 december 2023 mee bezig. Ik heb al veel gebeld en telkens weer een ander antwoord, smoes, reden gekregen. Dan moet ik twee weken wachten en dan weer drie weken wachten enz.  Ook via de chat steeds een ander antwoord. Maar inmiddels is 31 januari 2024 en heb vandaag maar weer eens gebeld. En weer wordt er een mail gemaakt naar een afdeling die het regelt, volgens mij bestaat de afdeling niet want dit heb ik inmiddels al ze vaak gehoord en nog steeds geen bon. Ik heb ook de andere klantenservice gebeld maar krijg ik ook het antwoord "we kunnen e niets aan doen en sturen een mail naar de betreffende afdeling" Ik kan de geschillencommissie inschakelen, maar dan moet ik eerst 50 euro betalen (ongelofelijk). Maar ik mag wel de factuur betalen.  Ik heb er geen vertrouwen meer in en ben er helemaal klaar mee. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic