1
Vraag
2
Reageer en help mee
Herman_1983

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo Bol bon 450 niet ontvangen

Beste,

Op 27-11-2023 ben in overgestapt van Ziggo naar KPN i.v.m. de Black Friday deal aanbieding om een bon van Bol.com te ontvangen van 450 Euro i.c.m. het Internet Elite abonnement. Deze zou ik binnen 2 weken ontvangen nadat de installatie voltooid zou zijn. Deze heb ik na de kerst in orde gemaakt en op dat gebied werkt ook alles maar tot op heden heb ik de bon niet gezien. Nu ben ik vandaag al de gehele tijd aan het bellen maar kom ik nergens verder, de melding "Het staat niet bij uw aanvraag". Erg vreemd want iedereen die overstapt moet een keuze maken voor de korting of de cadeaubon. Inmiddels wel de factuur betaald voor Januari en Februari (Volle pond) maar van de bon geen enkel spoor!!

Een klacht afdoen met het bericht "Ik kan hier niks aan doen" daar ga ik natuurlijk nooit mee akkoord en ik verwacht dan ook dat de bon alsnog verzonden gaat worden.

Wie kan mij verder helpen want inmiddels het ik elke afdeling telefonisch gehad maar ik kom geen streep verder.

Herman

41 Reacties 41
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74542Posts
  • 5103Oplossingen
  • 21659Likes

@Jacqueline9799 Bij wie heb je de bestelling gedaan?

Bij Ziggo of op een andere website zoals b.v. meervoordeel.nl ?

Heb je de bestelling via Ziggo gedaan, dan kun je bellen naar 052-7447013.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74542Posts
  • 5103Oplossingen
  • 21659Likes

SVP in het volgende topic reageren op de vraag van @Jacqueline9799 , daar zijn al meer reacties geplaatst en dat voorkomt verwarring: https://community.ziggo.nl/t5/Abonnement/Waardebon-bol-com-niet-ontvangen/m-p/1320862/highlight/true... 

Jacqueline9799

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

prima

Tuijltje

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goede middag ik heb dus precies hetzelfde als bovenstaande bericht ook vanaf 27-11-23 nieuw lid en ook januari en februari al netjes betaald. vandaag ook weer 2 uur aan de lijn gehangen maar krijg niemand te pakken dit nummer is mij doorgegeven 0527447013. via ziggo kan niemand wat voor je doen en als er wat gedaan word komen ze de afspraken niet na  graag zie ik onze bon ook is een keer binnen komen hij had al lang binnen moeten zijn 

Mvg 

MR_CHIP

Level 19
  • 11296Posts
  • 130Oplossingen
  • 3914Likes

@Tuijltje  schreef:

Goede middag ik heb dus precies hetzelfde als bovenstaande bericht ook vanaf 27-11-23 nieuw lid en ook januari en februari al netjes betaald. vandaag ook weer 2 uur aan de lijn gehangen maar krijg niemand te pakken dit nummer is mij doorgegeven 0527447013. via ziggo kan niemand wat voor je doen en als er wat gedaan word komen ze de afspraken niet na  graag zie ik onze bon ook is een keer binnen komen hij had al lang binnen moeten zijn 

Mvg 

dit topic staat als opgelost maak svp eigen topic aan

Tuijltje

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Oké dankje

Herman_1983
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beste Paul,

Ik heb de oplossing ongedaan gemaakt. Na dit bericht en de nieuwe goedkeuring te hebben gemaild zijn we inmiddels 2 weken verder maar tot op heden nog geen bon ontvangen. Kun jij eens kijken waar dit blijft steken?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2360Posts
  • 253Oplossingen
  • 1124Likes

Hi @Herman_1983!

Ik ben gelijk voor je gaan navragen en zie dat op 20 januari er een order in is gezet voor de bol.com bon. We zeiden 2 weken maar het kan 3 weken duren dus we wachten deze week nog even af. 

We komen eind deze week nog even in de lucht en anders gaan we opnieuw er achteraan! 

Herman_1983
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hoi @Carlien,

We zijn inmiddels 3 weken verder nadat het in orde gemaakt zou zijn maar tot op heden nog geen bon ontvangen. Kunnen jullie dit in orde maken want na de overstap zit ik nu inmiddels al 6 weken op de bon te wachten.

Ik hoor het graag!

Edje040

Level 5
  • 104Posts
  • 3Oplossingen
  • 43Likes

Hoe moeilijk kan het zijn...waar een wil is is een weg maar Ziggo wil blijkbaar niet. Wat een teringbende bij Ziggo. Het enige wat ze in de backoffice en bij de klantenservice kunnen is mensen aan het lijntje houden en onzin uitkramen. Gezien de huidige concurrentie van glasvezel denk ik dat het einde van Ziggo nu toch echt in zicht komt. Kwaliteit kan en mag geld kosten maar kwaliteit in de dienstverlening is ver te zoeken.

Dit zijn dingen die ik meeneem om wel of niet te verlengen. Als de administratie zo'n zooitje is en de wil om het op te lossen simpelweg ontbreekt dan ga ik dat zeker niet doen. Fouten maken kan en mag maar ik lees te vaak dat ze het vertikken om het op te lossen. Schandalig. Ik had in dit geval al lang juridische bijstand gezocht.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5665Posts
  • 667Oplossingen
  • 2346Likes

@Herman_1983 Bij jou is op 29 januari een laatste wijziging doorgevoerd, wat betekent dat we vanaf die datum een change termijn hanteren van 3 weken. Dat betekent dat je uiterlijk volgende week maandag je voucher ontvangt. Hou er wel rekening mee dat jij deze voucher niet zelf ontvangt.

*privegegevens topicstarter weggehaald*.

@Tuijltje  Voor en met jou is dit vorige week al samen met mijn collega Jos opgelost heb ik vanuit hem vernomen 🙂 

HBO Fan

Level 12
  • 685Posts
  • 8Oplossingen
  • 538Likes

@Jamyla  schreef:

Doordat je onder bewind staat, is de bewindvoerder de gemachtigde + contactpersoon en ontvangt hij/zij de e-mail met de voucher. Deze kun je dus via je bewindvoerder opvragen.

Valt dit niet onder AVG

Los daarvan, misschien dat dit beter past in een DM?

Herman_1983
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Het feit dat hier dit soort gegevens over mij worden gedeeld met de community ben ik niet content mee! Deze moet dan ook met spoed verwijderd worden gezien dit een inbreuk is op de AVG! 

Daarnaast ben ik zelf ook niet blij om te horen dat het weer een weer langer gaat duren wat dit hoor ik nu dus alweer 2 weken op een rij! Graag wil ik hier dan ook verduidelijking over.

MR_CHIP

Level 19
  • 11296Posts
  • 130Oplossingen
  • 3914Likes

@Herman_1983 het wordt anders duidelijk uitgelegd waarom het 2 weken langer duurt

Pasi

Level 18
  • 9594Posts
  • 489Oplossingen
  • 5322Likes

@Herman_1983  schreef:

Het feit dat hier dit soort gegevens over mij worden gedeeld met de community ben ik niet content mee! Deze moet dan ook met spoed verwijderd worden gezien dit een inbreuk is op de AVG! 

...

U kan altijd aangeven dat u een tekst 'ongepast' vindt. Als u dan daarna aangeeft wat het probleem is, dan zal een Ziggo mod z.s.m. e.e.a. beoordelen en actie ondernemen.

1.png

Edit: ik heb de tekst al als 'Ongepast' aangegeven.

HBO Fan

Level 12
  • 685Posts
  • 8Oplossingen
  • 538Likes

@MR_CHIP  schreef:

@Herman_1983 het wordt anders duidelijk uitgelegd waarom het 2 weken langer duurt

Dat had op een andere wijze gemoeten. Je kan als bedrijf niet op deze wijze een klant wegzetten. Dit is een schending van AVG-regels en zijn best kwalijk te noemen. Andere klanten/ mensen hebben helemaal niets te maken met dergelijke zaken van andere klanten. 

Een excuus naar @Herman_1983  is toch wel het minste dat zou moeten volgen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5665Posts
  • 667Oplossingen
  • 2346Likes

@Herman_1983 Excuus voor mijn eerdere reactie, dit had even prive met elkaar besproken moeten worden. 

Als jouw contactpersoon op 20 februari nog geen voucher heeft ontvangen, wil je dan bij ons aan de bel trekken? 

Herman_1983
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beste,

Tot op heden nog steeds geen bon ontvangen... 

Ik zie deze graag alsnog met spoed tegemoet! 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2360Posts
  • 253Oplossingen
  • 1124Likes

Hi @Herman_1983!

De bon is inderdaad nog steeds niet verstuurd. Ik heb een credit aangemaakt in het systeem zodat je het geld op je rekening ontvangt. Er volgt eerst een verrekening met de eerstvolgende factuur en daarna wordt het overige bedrag op je rekening gestort. Sorry dat het zo lang heeft moeten duren! 

Herman_1983
Topicstarter
Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hoi @Carlien ,

En wanner zou dit gaan gebeuren of is het weer 2 weken wachten? Ik verwacht eigenlijk dat heb bedrag vandaag of morgen al gestort gaat worden, zeker gezien ik er al lang op moet wachten. Dit moet voor jullie administratie geen probleem zijn en ik zie ook geen reden waarom het dan niet snel afgehandeld kan worden.

Ik hoor het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic