stigce

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zie niet het juiste abonnement in mijn Ziggo.

Net een paar dagen nieuw bij Ziggo en ik wou via MijnZiggo ESPN toevoegen via Abonnement wijzingen . Alleen tot mijn verbazing staan wel de producten goed, alleen staat er Huidig Pakket € 63,45 per maand. 

 

Hier gaat het mis want eerste 8 maanden zou ik moeten betalen voor Internet en TV € 29,95 per maand.

 

Dus ik ga er van uit dat ik dat niet kan zien in MijnZiggo maar wel zo is!?

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5502Posts
  • 1309Oplossingen
  • 1747Likes

Hi @stigce
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Wat leuk dat je Ziggo als provider hebt gekozen! Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd, aangezien je via de chat contact hebt gehad met één van mijn collega's. Bij jouw nieuwe pakket is gekozen voor een korting waarbij je het pakket de eerste 8 maanden voor € 29,95 krijgt. De korting stond onverhoopt niet actief en hiervoor is dan ook een case aangemaakt door mijn collega. Goed nieuws! De case is opgepakt en de korting is toegevoegd. Je ziet deze terug op de factuur die je in december ontvangt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51012Posts
  • 3191Oplossingen
  • 11582Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen dieper in de systemen kijken en zien hoe alles in de achtergrond staat en hoe het aan de voorkant te zien is.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5502Posts
  • 1309Oplossingen
  • 1747Likes

Hi @stigce
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Wat leuk dat je Ziggo als provider hebt gekozen! Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd, aangezien je via de chat contact hebt gehad met één van mijn collega's. Bij jouw nieuwe pakket is gekozen voor een korting waarbij je het pakket de eerste 8 maanden voor € 29,95 krijgt. De korting stond onverhoopt niet actief en hiervoor is dan ook een case aangemaakt door mijn collega. Goed nieuws! De case is opgepakt en de korting is toegevoegd. Je ziet deze terug op de factuur die je in december ontvangt.

Bekijk in context

Uitgelicht topic