HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goede middag,
ik zal eerst even een korte uitleg geven wat er gebeurd is.
Vanwege problemen met de stabiliteit van het internet en WiFi op het adres van mijn moeder, was ik daar toch 3 a 4 x per week te vinden om het allemaal weer aan de praat te krijgen.
Begrijp met niet verkeerd , ik kom daar graag maar dan liever gewoon voor de gezelligheid en een koppie 😉
Op aanraden van mij heeft zij contact opgenomen met de helpdesk voor een oplossing. Dit was 2 weken terug. De aardige meneer die ze toen aan de telefoon kreeg had met haar afgesproken dat als zij haar abbo verhoogde zij een nieuw modem,media box en de daarbij extra bestelde WiFi pods toegestuurd zou krijgen.
Het abonnement is verhoogt en de nieuwe media box is wel binnen maar het modem en de pods niet. Terwijl daar nu juist het probleem ligt. Mijn moeder heeft hier vandaag over opgebeld hoe het stond met het modem en de pods. En wat er vervolgens tegen mijn moeder verteld is en vooral de manier waarop lusten de honden nog geen brood van.
Nu kreeg zij te horen dat ze helemaal geen recht had op een nieuw modem en pods.
Het kwam er feitelijk op neer dat ze wel het abbo omhoog gezet hadden en voor de rest moest ze haar mond maar houden.
En dan druk ik mijzelf nog heel voorzichtig uit. Dit is werkelijk ongehoord en absoluut niet professioneel. Eerst beloftes doen dan wel het geld innen, en vervolgens moet de betalende klant gewoon haar mond maar houden.
Ze heeft juist het abonnement verhoogt omdat zij gebruik wilde maken van de pods.
Ik hoop dat er iemand die hier wat mee kan dit leest en er vervolgens op een nette manier tot een oplossing gekomen kan worden.
Vriendelijke groeten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @QP.Appelman, bedankt voor het toevoegen van de juiste gegevens! Ik heb haar gelijk een nieuw modem opgestuurd, deze heeft ze binnen 2-3 dagen in huis. Geef je een seintje zodra deze geïnstalleerd is? Dan kijken we samen even of er nog meer nodig is om de verbinding te verbeteren.
Ik weet zeker dat we samen een top verbinding kunnen creëren voor je moeder.
Even een update,
Alle nieuwe hardware is geïnstalleerd inclusief WiFi pods.
Het werkt allemaal weer als een trein en tot nu toe zonder onderbrekingen van het WiFi signaal.
Ik blij dat het nu weer stabiel is en moeders blij dat ze mij nu weer kan bellen voor een koppie in plaats van problemen met het internet.
Ik blijf het toch nog een beetje raar vinden dat mijn moeder via de helpdesk zo afgepoeierd werd en dat we (gelukkig ) via deze weg tot zo’n mooi resultaat gekomen zijn.
Onwijs bedankt daar voor 👍🏻
Vriendelijke groeten,
P.Appelman
Een Ziggo moderator kan hier zeker wat mee, zij kunnen in de systemen en zien wat er gebeurt is en de nodige stappen nemen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met de postcode en het huisnummer van je moeder erachter tussen haakjes met moeder ervoor, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemiddag @P.Appelman en een warm welkom op de Community,
Wat onzettend vervelend dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice! Dit is absoluut niet de service die je normaliter van ons mag verwachten. We kijken dan ook graag met je naar een oplossing. Kun je aangeven of deze vraag betrekking heeft op het adres wat in je profiel staat? Dan weet ik zeker dat ik de juiste gegevens voor mij heb.
Goeie avond, wat fijn dat er op deze manier en vooral snel gereageerd wordt.
Ik heb inmiddels de postcode’s en huisnummers in mijn profiel vermeld
Het betreft het adres van mijn moeder, deze heb ik vermeld tussen de haakjes in mijn profiel
@P.Appelman Mogelijk wordt morgen de communicatie weer voortgezet, maar het kan ook later zijn vanwege de feestdagen.
Goedemiddag @QP.Appelman, bedankt voor het toevoegen van de juiste gegevens! Ik heb haar gelijk een nieuw modem opgestuurd, deze heeft ze binnen 2-3 dagen in huis. Geef je een seintje zodra deze geïnstalleerd is? Dan kijken we samen even of er nog meer nodig is om de verbinding te verbeteren.
Ik weet zeker dat we samen een top verbinding kunnen creëren voor je moeder.
Beste Lotte,
Goed om te horen dat er een nieuw modem onderweg is.
Zodra deze binnen is en aangesloten zal ik hier een berichtje over geven.
Bedankt alvast
Beste Lotte,
Het modem is binnen en aangesloten.
De eerste stappen zijn doorlopen.
Nu wil mijn moeder graag de WiFi pods bestellen voor groter bereik door het huis heen. Wat is daar de juiste methode voor?
Vriendelijke groeten,
Prochor
Ik zou de communicatie via het forum laten lopen, hier heb je een vast aanspreekpunt met mensen die weten wat er al gebeurd is en goed weten waar ze mee bezig zijn.🙂
Mogelijk komt @Lotte hier vandaag nog langs.
Hallo @P.Appelman,
Super dat ging snel! Bedankt voor de tag @Bert. Ik stuur de Wifi pods gelijk op. Er komt nog een bevestiging per e-mail jullie kant op.
De allerbeste wensen voor 2022!
Wederom wat gaat dit snel en tot nu toe probleemloos , onwijs bedankt daarvoor.
De bevestigings mail van het opsturen van de WiFi pods is ook binnen.
Echter staat daarin dat het gaat om een abonnement voor de WiFi pods.
Om hoeveel WiFi pods gaat het en is er ook een mogelijkheid om deze te kopen ipv een abbonement?
Vriendelijke groetjes,
Prochor
@P.Appelman Dat klopt inderdaad, we kunnen de wifipods helaas alleen gratis opsturen op huurbasis. Het gaat in dit geval om 2 wifi pods. Ik kan ze niet gratis als koop opsturen maar ze zijn te koop voor €99,-. Je kunt de huurpods altijd opzeggen, hiermee zit je niet vast aan een jaar abonnement.
Even een update,
Alle nieuwe hardware is geïnstalleerd inclusief WiFi pods.
Het werkt allemaal weer als een trein en tot nu toe zonder onderbrekingen van het WiFi signaal.
Ik blij dat het nu weer stabiel is en moeders blij dat ze mij nu weer kan bellen voor een koppie in plaats van problemen met het internet.
Ik blijf het toch nog een beetje raar vinden dat mijn moeder via de helpdesk zo afgepoeierd werd en dat we (gelukkig ) via deze weg tot zo’n mooi resultaat gekomen zijn.
Onwijs bedankt daar voor 👍🏻
Vriendelijke groeten,
P.Appelman
@P.Appelman De standaard helpdesk heeft een beperkt zicht op de mogelijkheden en/of minder mogelijkheden dan de Ziggo moderators hier op het forum.
@P.Appelman kijk eens aan, fijn om te lezen. Ik ben blij dat alles nu naar volle tevredenheid werkt. Daar gaat het tenslotte om.
Hoe de afhandeling via de klantenservice is gegaan: mijn excuses daarvoor. Ik ken de exacte details uiteraard niet en ga er in alle goedheid vanuit dat men naar eer en geweten het werk doet. Dat het hier kennelijk wat spaak gelopen is, is nooit de bedoeling.
Al met al: eind goed, al goed.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...