HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hier staat hoe je dat kunt doen 🙂
Hoi @ASB1953,
Welkom op de Community van Ziggo! Jammer om te lezen dat je wilt opzeggen. Opzeggen kan door te bellen met 0800 0620
Ben je in het buitenland? Bel dan: +31 88 12 12 999. Meer informatie lees je in de link die @Evert gedeeld heeft. Dank daarvoor! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag!
Bedankt. Wij hebben een 3 jarig abo afgesloten. Echter is er iets mis gegaan waardoor we eerder moeten opzeggen. Officieel kan dit niet. Wel kan ik downgraden hoor ik. Wat zijn toch andere oplossingen?
@ASB1953 heb je al overleg gehad met de afdeling via het telefoonnummer? Als er spelregel-technisch gezien geen mogelijkheden zijn, dan blijft inderdaad downgraden over, hoe zuur dat misschien ook klinkt! 😞
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...