1
Vraag
2
Reacties
Edithschol

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Zakelijk abonnement omzetten

Ik heb in 2021 mijn particuliere abonnement omgezet in zakelijk ivm hogere internetsnelheid

ik ben zzper en werk thuis

van deze snelheid heb ik niets gemerkt en betaal bijna 100,00 voor mijn alles in een abonnement

nu wil ik opzeggen omdat de kosten de pan uitrijzen ,blijk ik er 3 jaar aan vast te zitten tot mijn verbazing!

ik heb niets getekend en was niet op de hoogte

per 1 juli werd er n prijsverhoging doorgevoerd en had ik dit kunnen beeindigen ware t niet dat ik in mei/juni in  in albanie zat met slecht internet en toen ik thuis kwam was de deadline verstreken

ik heb m slechts om kunnen zetten voor 10,00 minder per maand maar dat is nog teveel v mij als zzper

kan ik hier nog iets aan veranderen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2045Posts
  • 228Oplossingen
  • 982Likes

Hi @Edithschol! Het is nooit leuk als je er dan achter komt dat je nog in contract zit. Ik heb je abonnement erbij gepakt en zie inderdaad het abonnement wat je bij ons afneemt en ook een korting die daar aan vast zit. Dit is een korting voor de gehele contractsduur maar dit is wel een contractsduur van 36 maanden. Op 8 november heb je een bevestiging ontvangen met de afspraken die er toen gemaakt zijn. Dat betekent dus dat vroegtijdig opzeggen kan maar dat dit niet kosteloos is. 

Natuurlijk kunnen we wel kijken naar de problemen die je ervaart met het internet. Want daar zou je gewoon goed gebruik van moeten maken! Wat is daar precies mee aan de hand? Dan zoeken we daarvoor een passende oplossing! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2045Posts
  • 228Oplossingen
  • 982Likes