In eerste instantie is er 23 februari een abonnement besproken voor een CI+ module. Diezelfde dag heb ik teruggebeld omdat we toch graag een abonnement met een media box wilde. Hierbij heb ik een nieuwe afspraak met uw collega (Harsetti/chef?) gemaakt voor een abonnement met een mediabox. Wij hebben afgesproken dat wij het eerste jaar €20,95 gingen betalen + één jaar gratis volop bellen. Na dit jaar zou dit €44,50 voor tv en internet + €11,95 voor volop bellen worden.
Omdat ik hier geen bevestiging van ontvangen had, heb ik woensdag 24 februari weer gebeld. Toevallig kreeg ik dezelfde meneer aan de telefoon als waarmee ik dit abonnement afgesloten had. Hij vertelde mij dat alles goed was doorgezet en de bevestiging binnen 24 uur kon verwachten.
Toen ik de volgende dag (25 februari) nog steeds geen bevestiging had ontvangen, heb ik weer contact met jullie opgenomen. Nu kreeg ik een collega (Abdi) aan de telefoon die tot mijn verbazing vertelde dat die abonnement helemaal niet bestaat.
Zijn collega had een fout gemaakt en dit kon gebeuren zei hij. Maar hoe is het mogelijk dat er een collega een abonnement afsluit, welke niet bestaat? Hij heeft tijdens dit gesprek zelfs meerdere malen overlegd met een andere collega?
Na een lang telefoongesprek met uw collega (Abdi) heeft hij mij doorgezet naar een andere collega (Janine) omdat hij niks meer kon doen.
Zij heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat wij toch dit abonnement met de mediabox konden krijgen. Ik zou een track en trace code ontvangen als de box onderweg zou zijn.
Omdat ik vrijdag 26 februari nog steeds geen bevestiging had ontvangen, heb ik weer contact met jullie opgenomen.
Uw collega Kaileigh vertelde mij dat die abonnement echt niet bestaat en ze dit dus niet kunnen aanbieden. Ik heb met haar besproken dat ze de gesprekken terug kunnen luisteren omdat dit abonnement al 2 keer is toegezegd. Ook zou ze dit doorgeven aan de managers zodat zij dit met hun medewerkers kunnen oppakken.
Nu was mijn oma zaterdag helemaal in paniek omdat haar telefoon het niet meer doet. Ik heb hier zaterdag weer contact met jullie over opgenomen. Uw collega gaf aan dat dit nu ons probleem is, omdat wij het abonnement zelf geannuleerd zouden hebben? Hoe kan dat als jullie zeggen dat dit abonnement niet eens bestaat?
Ook hing hij zomaar de telefoon op?
Ik heb contact opgenomen met Tele2 maar het nummer is ook niet meer bij hun bekend. Zij geven aan dat jullie deze al overgenomen hebben. Hoe kunnen jullie dit overnemen terwijl het abonnement niet bestaat? Nu zit mijn oma van 85 dus zonder telefoon omdat jullie fout op fout maken? Als er nu dus wat gebeurd, kan ze niemand bereiken? Het is echt schandalig. Deze mevrouw is van een generatie waarbij ze geen mobiele telefoons kennen. Ik hoop dat jullie dit heel snel gaan oplossen want dit kan echt niet!!
Ook ontvang ik graag vandaag nog een terugkoppeling over het afgesloten abonnement.