1
Vraag
2
Reacties
Hans88

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wit scherm bij inloggen op Mijn Ziggo

Ik heb sinds kort internet en tv van Ziggo en een Vodafone mobiel abonnement. Nu kan ik een extra tv pakket aanvragen. Dat kan via MijnZiggo, maar ik kan niet inloggen en krijg alleen een wit scherm. Wat gat er fout?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Hans88
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Volgens mij is je eigen antwoord niet echt het antwoord. Maar dat zal aan mij liggen.
Wat Jan F. je schrijft klopt helemaal, het kan soms even duren voor alles met elkaar is gekoppeld en klaar staat. Meestal is dat tussen de 2 t/m 4 weken en dan krijg je alle extra's die je verwacht te krijgen.

Echter, ik begrijp dat je wilt inloggen en je krijgt elke keer een wit scherm ipv Mijn Ziggo te zien? Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd? Misschien ligt het aan je browser?

Deze info stuur ik altijd voor mensen die VodafoneZiggo samen hebben:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het administratieve proces loopt altijd wat achter. Het kan enige tijd duren voordat u uw gegevens in mijn Ziggo ziet en kan aanvullen of wijzigen.
Hans88
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb al langere tijd tv van Ziggo en nu ook internet van Ziggo. Dus het zou geen probleem moeten zijn. Ik krijg de keus bij Ziggo of Vodafone inloggen. Vodafone is gen probleem, maar Ziggo dus wel.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Hans88
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Volgens mij is je eigen antwoord niet echt het antwoord. Maar dat zal aan mij liggen.
Wat Jan F. je schrijft klopt helemaal, het kan soms even duren voor alles met elkaar is gekoppeld en klaar staat. Meestal is dat tussen de 2 t/m 4 weken en dan krijg je alle extra's die je verwacht te krijgen.

Echter, ik begrijp dat je wilt inloggen en je krijgt elke keer een wit scherm ipv Mijn Ziggo te zien? Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd? Misschien ligt het aan je browser?

Deze info stuur ik altijd voor mensen die VodafoneZiggo samen hebben:
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hallo Hans88 !

Ook vanuit mij van harte welkom op de Ziggo Community!

EnergieBoy laat je gelijk zien hoe je de problemen die je ervaart met Mijn Ziggo kunt oplossen en geeft je uitgebreide informatie over de Gratis Extra's in combinatie met Vodafone :grin:
Heb je daarin de antwoorden gevonden die je zocht?
Hans88
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb gevonden wat ik zocht en mijn extra tv pakket besteld. Bedankt voor de hulp.
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Fantastisch om te lezen dat het gelukt is Hans88 ! Heel erg veel plezier van je gratis extra zenderpakket :grin:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic