1
Vraag
2
Reageer en help mee
trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Wijzigingen graag per email weer niet per gewone post

Sinds mijn account weer is geactiveerd(na een hele korte overstap na t-mobile(het waren twee geweldige dagen))., constateer ik dat wanneer ik iets wijzig , bijvoorbeeld een tv pakket, dat ik de wijzigingen niet meer per mail krijg, maar per gewone post. Als er netwerkonderhoud is krijg ik dit te horen per gewone post, niet meer per email, voor de opzegging kreeg ik info m.b.t updates bijvoorbeeld, of anders nieuws, per e-mail, nu überhaupt niet meer. Volgens mij staat alles goed in mijn ziggo instellingen toch werkt het niet zo als voor mij zou moeten werken. Kan een moderator dit eens nakijken? Misschien dat jullie wat dieper in het systeem kijken om te zien waar het mis gaat. Het is niet zo’n groot probleem, maar heb het graag opgelost:-)

 

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Wij hebben ook een onderhoudsbrief per post en per mail gehad, je kan in je profiel je aanmelden 

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Schermafbeelding 2022-05-17 om 21.36.41.png

 

Maar soms wordt men via Post geinformeerd omdat soms verkeerd gaat in de Mail of het komt in de ongewenste/spam map terecht.

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

ja staat ook aangemeld.  Ja ik krijg nu alles per post, van het ene op het andere moment, geen idee waarom, mijn account is opnieuw geactiveerd begin april, misschien heeft het daar mee te maken,  In MIJN ZIGGO staat alles goed, en staat er niks op normale post, maar zoveel mogelijk op EMAIL. Kan me er iets bij voorstellen als je zegt als er iets fout gaat in de EMAIL instellingen dat er dan voor de gewone post wordt gekozen.  MIJN ZIGGO geeft aan dat het goed staat, maar dat zegt niet altijd wat. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Misschien als een Ziggo Medewerker topic in komt dat ze dit voor je kunnen aanpassen. @trebor66 

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Ja die kunnen het ieder geval even checken.  Komt vast goed

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik houd topic in de gaten, de meldingen zie ik ook, komt zekers wel goed. En anders kan ik altijd nog iemand even vragen. Dit is geen acute storing en kan ik niet meteen iemand inschakelen, ik houd het ook even in de gaten voor je.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @trebor66 

ik zie dat de afdeling jou vanmorgen een mail heeft gestuurd. Heb je deze wel ontvangen?

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

@Madelon ja m.b.t de afhandeling van de problemen met de email adressen.  Dat komt wel door. Heb wel gisteren een nieuw e-mailadres adres aangemaakt, voor de community en MIJN ZIGGO. Met een email adres wat ik eerder heb gebruikt hier krijg ik geen notificaties meer van de community.  Dus vandaar maar een nieuwe. Ik heb vanaf begin April denk ik(toen ik weer terug kwam na opzegging), geen email meer gehad volgens mij over updates van mediabox, andere wijzigingen, ik begrijp dat er een snelheidswijziging aan komt, ook niks van gezien, krijg normaal ook een email dat factuur klaar staat, maar die heb ik ook niet gehad deze maand. Geen idee waarom niet. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hm, het is natuurlijk niet handig dat je e-mails mist. Ik zie dat er 20 mei jl. een e-mail gestuurd is naar het e-mailadres dat ik hier nu als contactadres heb staan, omtrent een extra zenderpakket. Heb je die e-mail in goede orde ontvangen?

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

@Rikst ja de e-mail over Film1, en ook een e-mail daarna over de bestelling(nadat ik de keuze van het pakket had bevestigd).  Toen dacht ik, he ik krijg weer dergelijke e-mails door. Het verbazingwekkende is alleen dat het e-mail adres waar het naar toe werd gestuurd op dat moment niet als contactadres stond ingesteld(heb wel vaker gezien als een wijziging in MIJN ZIGGO bevestigd is, dat het niet altijd aansluit bij de daadwerkelijke wijziging in het systeem).   Dat was mijn vaste e-mail adres. Heb het vermoeden dat het juist niet lekker loopt met dat vaste e-mail adres, dat was ook al actief voor de opzegging. Aangezien ik happy verrast was dat er weer e-mail binnen kwam over het pakket, heb ik het het contact e-mail adres snel weer terug gezet, naar het e-mail adres wat er nu staat zeg maar. Als jullie geen gekke dingen zien, voornamelijk m.b.t. mijn vaste e-mail adres, kunnen we het misschien beter even aan kijken tot half juni om te kijken wat ik en wel of niet ontvang.  Een e-mail m.b.t te betalen factuur heb ik ook niet gehad deze maand. Kijken hoe dat nu gaat. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Bedankt voor je snelle antwoord, @trebor66! Ik denk dat dat inderdaad verstand is. Als je ons volgende maand een update stuurt kunnen we bepalen of het nu allemaal goed gaat of dat er toch nog actie nodig is. 

trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

@Rikst zal ik doen.  Dank voor de reactie(s) nu.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic