HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Graag zal ik mijn abonnement om willen zetten naar Internet Only.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Fred5, welkom op de Ziggo Community!
Ik heb zojuist je pakket aangepast naar Internet Only. Omdat het om een opzegging van een deel van je pakket gaat, gaat dit in per 24 april. Er volgt een bevestiging per e-mail!
@Fred5 schreef:
Graag zal ik mijn abonnement om willen zetten naar Internet Only.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Zodra dit bericht door een van de moderatoren wordt gezien zullen die antwoord geven.
@Fred5 Wil je met de Ziggo Go app en Ziggo Go TV via een browser?
Of zonder de Ziggo Go app en Ziggo Go TV via een browser?
zonder de Ziggo Go app en Ziggo Go TV via een browser.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Fred5, welkom op de Ziggo Community!
Ik heb zojuist je pakket aangepast naar Internet Only. Omdat het om een opzegging van een deel van je pakket gaat, gaat dit in per 24 april. Er volgt een bevestiging per e-mail!
Beste Ziggo,
Graag wil ik mijn abonnement wijzigen naar internet only (Start). De mediabox XL is zelfs nog nooit door mij gebruikt. Graag ontvang ik een bevestiging van de wijziging.
Met vriendelijke groet,
Jordy van Riel
Hi @Jordy93
Ik maak deze aanpassing graag voor je in orde! Wil je mij nog laten weten of je gebruik wenst te blijven maken van ZiggoGO? Er zijn namelijk 2 smaakjes wat betreft Internet Only, namelijk mét of zonder ZiggoGO.
Internet Start (zonder ZiggoGO): € 43,- per maand (vanaf 1 juli € 47,- per maand)
Internet Start (mét ZiggoGO): € 49,- per maand (vanaf 1 juli € 53,50 per maand)
Ik hoor graag waar jouw voorkeur naar uitgaat 🙂
Hoi Cecilia,
Graag Internet Only zonder ZiggoGO. Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Jordy van Riel
@Jordy93 Bij deze heb ik de aanpassing van jouw pakket in orde gemaakt. Je ontvangt zo nog een bevestiging per e-mail. De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...