1
Vraag
2
Reacties
Fred5

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijziging naar Internet only

Graag zal ik mijn abonnement om willen zetten naar Internet Only.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7368Posts
  • 870Oplossingen
  • 3074Likes

Hi @Fred5, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik heb zojuist je pakket aangepast naar Internet Only. Omdat het om een opzegging van een deel van je pakket gaat, gaat dit in per 24 april. Er volgt een bevestiging per e-mail!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Ronihd

Level 18
Super Expert
  • 7968Posts
  • 305Oplossingen
  • 3004Likes

@Fred5  schreef:

Graag zal ik mijn abonnement om willen zetten naar Internet Only.


Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Zodra dit bericht door een van de moderatoren wordt gezien zullen die antwoord geven.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66846Posts
  • 4695Oplossingen
  • 18507Likes

@Fred5 Wil je met de Ziggo Go app en Ziggo Go TV via een browser?

Of zonder de Ziggo Go app en Ziggo Go TV via een browser?

Fred5
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zonder de Ziggo Go app en Ziggo Go TV via een browser.

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66846Posts
  • 4695Oplossingen
  • 18507Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7368Posts
  • 870Oplossingen
  • 3074Likes

Hi @Fred5, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik heb zojuist je pakket aangepast naar Internet Only. Omdat het om een opzegging van een deel van je pakket gaat, gaat dit in per 24 april. Er volgt een bevestiging per e-mail!

Jordy93

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Ziggo, 

 

Graag wil ik mijn abonnement wijzigen naar internet only (Start). De mediabox XL is zelfs nog nooit door mij gebruikt. Graag ontvang ik een bevestiging van de wijziging. 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Jordy van Riel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @Jordy93 
Ik maak deze aanpassing graag voor je in orde! Wil je mij nog laten weten of je gebruik wenst te blijven maken van ZiggoGO? Er zijn namelijk 2 smaakjes wat betreft Internet Only, namelijk mét of zonder ZiggoGO.

Internet Start (zonder ZiggoGO): € 43,- per maand (vanaf 1 juli € 47,- per maand)
Internet Start (mét ZiggoGO): € 49,- per maand (vanaf 1 juli € 53,50 per maand)

Ik hoor graag waar jouw voorkeur naar uitgaat 🙂

Jordy93

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia, 

 

Graag Internet Only zonder ZiggoGO. Bedankt!

 

Met vriendelijke groet, 

 

Jordy van Riel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

@Jordy93 Bij deze heb ik de aanpassing van jouw pakket in orde gemaakt. Je ontvangt zo nog een bevestiging per e-mail. De Mediabox XL hoeft niet naar ons retour en mag je afgeven bij de milieustraat. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic