IZADERYA1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijziging incassodatum

Hi,

 

Zou je voor mij ook de Incasso datum willen wijzigen naar de 30ste van de maand?

 

Hoor graag!

 

Groet Geeta

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @IZADERYA1

 

We kunnen dit zeker voor je aanpassen. Soms is het gewoon net wat handiger als de incasso op een andere datum valt. 

 

 

Ik heb even gekeken en ik kan je zeker omzetten. Er is wel een kleine maar, je betaald op dit moment voor de maand zelf. In alle andere facturatie rondes betalen onze klanten vooruit. Als ik je om zet naar de 30ste, dan is je eerste factuur hoger. Je betaald dan voor twee maanden in plaats van 1. Daarna betaal je weer per maand. Ben je hiermee akkoord? Dan ga ik dit voor je omzetten. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @IZADERYA1

 

We kunnen dit zeker voor je aanpassen. Soms is het gewoon net wat handiger als de incasso op een andere datum valt. 

 

 

Ik heb even gekeken en ik kan je zeker omzetten. Er is wel een kleine maar, je betaald op dit moment voor de maand zelf. In alle andere facturatie rondes betalen onze klanten vooruit. Als ik je om zet naar de 30ste, dan is je eerste factuur hoger. Je betaald dan voor twee maanden in plaats van 1. Daarna betaal je weer per maand. Ben je hiermee akkoord? Dan ga ik dit voor je omzetten. 

Uitgelicht topic