Hallo @WWL , welkom op onze Community. Leuk dat je ons hebt gevonden en dat ik je hiermee mag helpen.
Ik heb je abonnement voor je aangepast naar het gewenste Internet only abonnement. Een bevestiging ontvang je binnen een paar dagen per post, aangezien jij geen e-mailadres hebt ingevuld bij je gegevens in MIjn Ziggo.
Toevallig zag ik ook dat je nog een wat ouder modem gebruikt. Omdat deze sowieso binnenkort wordt omgeruild voor een nieuwer exemplaar, heb ik dit ook gelijk voor je geregeld.
Binnen een paar dagen ontvang je van mij een nieuw modem per post. Zodra je deze binnen hebt kun je de modem gelijk aansluiten. Hou er rekening mee dat deze ongeveer een half uur nodig heeft om zichzelf te installeren. In deze korte periode heb je dan even geen internet. Zodra de nieuwe modem geïnstalleerd is, zal je nieuwe abonnement ook gelijk ingaan.
Je huidige modem hoef ik niet terug. Deze mag je inleveren bij de milieustraat van je gemeente.
Het is verstandig om wel je e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer in te vullen in je eigen Mijn Ziggo account. Dan krijg je vooraf een berichtje wanneer mijn collega`s bijvoorbeeld met onderhoud bezig gaan in je wijk. Dit kun je zelf heel eenvoudig regelen in je eigen Mijn Ziggo account.