WWL

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijziging abonnement naar Internet Only

Beste webcare,

 

Ik heb al jaren geen televisie meer en wil ook geen televisie kijken via Ziggo Go. Ik wil graag mijn abonnement aan laten passen naar Internet Only. Dit kan niet via Mijn Ziggo. Willen jullie mijn abonnement aanpassen naar het volgende:

 

Internet Start
75 Mbit/s downloadsnelheid

10 Mbit/s uploadsnelheid

42,50 p.m. / 43,- p.m. per 1 juli 2022

 

Dank en vriendelijke groet!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @WWL , welkom op onze Community. Leuk dat je ons hebt gevonden en dat ik je hiermee mag helpen. 

Ik heb je abonnement voor je aangepast naar het gewenste Internet only abonnement. Een bevestiging ontvang je binnen een paar dagen per post, aangezien jij geen e-mailadres hebt ingevuld bij je gegevens in MIjn Ziggo.
 

Toevallig zag ik ook dat je nog een wat ouder modem gebruikt. Omdat deze sowieso binnenkort wordt omgeruild voor een nieuwer exemplaar, heb ik dit ook gelijk voor je geregeld.

Binnen een paar dagen ontvang je van mij een nieuw modem per post. Zodra je deze binnen hebt kun je de modem gelijk aansluiten. Hou er rekening mee dat deze ongeveer een half uur nodig heeft om zichzelf te installeren. In deze korte periode heb je dan even geen internet. Zodra de nieuwe modem geïnstalleerd is, zal je nieuwe abonnement ook gelijk ingaan.


Je huidige modem hoef ik niet terug. Deze mag je inleveren bij de milieustraat van je gemeente.

Het is verstandig om wel je e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer in te vullen in je eigen Mijn Ziggo account. Dan krijg je vooraf een berichtje wanneer mijn collega`s bijvoorbeeld met onderhoud bezig gaan in je wijk. Dit kun je zelf heel eenvoudig regelen in je eigen Mijn Ziggo account.
 

Bekijk in context

20 Reacties 20
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@WWL  Ik ga het voorleggen aan de Ziggo Moderator en die pakt dit topic op en zal je verder helpen, een Moderator is te herkennen aan Ziggo Logo voor zijn naam.

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@Dave! , kijk aub ook even hier naar als je wil.

 

Re: Ci+ module opzeggen

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Hatolex  schreef:

@Dave! , kijk aub ook even hier naar als je wil.

 

Re: Ci+ module opzeggen


doorgegeven aan de Ziggo Moderators

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @WWL , welkom op onze Community. Leuk dat je ons hebt gevonden en dat ik je hiermee mag helpen. 

Ik heb je abonnement voor je aangepast naar het gewenste Internet only abonnement. Een bevestiging ontvang je binnen een paar dagen per post, aangezien jij geen e-mailadres hebt ingevuld bij je gegevens in MIjn Ziggo.
 

Toevallig zag ik ook dat je nog een wat ouder modem gebruikt. Omdat deze sowieso binnenkort wordt omgeruild voor een nieuwer exemplaar, heb ik dit ook gelijk voor je geregeld.

Binnen een paar dagen ontvang je van mij een nieuw modem per post. Zodra je deze binnen hebt kun je de modem gelijk aansluiten. Hou er rekening mee dat deze ongeveer een half uur nodig heeft om zichzelf te installeren. In deze korte periode heb je dan even geen internet. Zodra de nieuwe modem geïnstalleerd is, zal je nieuwe abonnement ook gelijk ingaan.


Je huidige modem hoef ik niet terug. Deze mag je inleveren bij de milieustraat van je gemeente.

Het is verstandig om wel je e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer in te vullen in je eigen Mijn Ziggo account. Dan krijg je vooraf een berichtje wanneer mijn collega`s bijvoorbeeld met onderhoud bezig gaan in je wijk. Dit kun je zelf heel eenvoudig regelen in je eigen Mijn Ziggo account.
 

WWL
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Meindert,

 

Hartelijk dank voor het omzetten van het abonnement. Ook de modem is onvangen en geinstalleerd en heb ik mijn gegevens bijgewerkt. Dank aan iedereen die mij verder heeft geholpen!

marc2910

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Meindert ik zou graag willen overstappen naar een internet only abbonement. ik heb nu internet max plus tv standard. ik zou graag naar  internet only willen  ik weet niet precies hoe ik dat moet doen.

dit is de samenvatting

Product Eenmalige kosten Maandelijkse kosten
Internet Giga € 19,95 € 62,00
Totaal excl korting € 19,95 € 62,00
Geen eenmalige kosten - € 19,95
Totaal incl korting € 0,00 € 62,00

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @marc2910

 

Ik heb het pakket voor je aangepast zoals je hierboven hebt voorgesteld. De wijziging wordt binnen 24 uur doorgevoerd.

Houd er wel rekening mee dat je daarna ook geen toegang meer hebt tot Ziggo GO.

Ik zal de wijziging verder per e-mail aan je bevestigen.

marc2910

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi is het wel mogelijk om  ziggo Go te behouden ?

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Niet in het voorstel dat je hierboven hebt beschreven. 

Dan zou je kunnen kiezen voor Internet Giga + Online TV a €68,- per maand.

marc2910

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi is het wel mogelijk om  ziggo Go te behouden ?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@marc2910

Lees hiervoor mijn vorige reactie 🙂

marc2910

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi

is dat nog mogelijk om aan te passen ? Dus dat ik wel ziggo go in mijn pakket krijg of moet ik dat later aanvragen ?

Ik zag dat ik een nieuw modem krijg ?  is het mogelijk dat deze dan ook in bridge modus komt te staan ?

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Je nieuwe modem staat standaard in bridge als het oude modem dat ook had. 🙂

Ik heb een nieuwe order geplaats. Zodra jij het nieuwe modem hebt aangesloten, verwerken we de order van nu en wordt Ziggo GO weer toegevoegd

 

marc2910

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi jamyla,

sorry dat ik je nog een keer stoor maar ik had vannochtend eerst geprobeerd om het contract te anuleren omdat ik dacht dat ik het opnieuw moest aanvragen. Toen ik met die mevrouw aan de lijn was verbrak alleen de verbinding. ik weet niet of dit een probleem opleverd in de communicatie maar ik wil dus wel het abbonement met ziggo go. De reden dat ik het zeg is ook omdat hij nu bij verwerking blijft staan.

mijn excuses voor de verwarring.

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

De order kan niet geannuleerd worden zoals ik eerder al aangaf.

Na installatie van het nieuwe modem kun je met ons contact opnemen om Internet + Ziggo GO aan te vragen. Dan voegen we dat weer toe aan het abonnement.

marc2910

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Jamyla 

Zoals ik hieronder zei wil ik de order ook niet anuleren, maar vroeg me eigenlijk af wanneer het modem dat verstuurd word. Want er staat nu in het  dat hij nog in behandeling is. 

In verwerking
 
 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Het modem wordt nu gekoppeld aan de order en wordt binnen 3 werkdagen bezorgd. Zodra de datum bekend is bij PostNL ontvang je per e-mail de Track&Trace code.

marc2910

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

m

marc2910

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi ik denk dat alles is overgezet ik had gisteren al geen tv kanalen meer en vannochtend deed mijn internet het niet meer. Nadat ik de "gigamodem" had geinstalleerd was deze weer functioneel dus ik geloof dat alles nu overgezet is. Het oude modem stuur ik maandag terug.  Het pakket staat op  mijn profiel binnen ziggo nog wel op het oude. 

 

Uitgelicht topic