Ik vind dit in ieder geval een goed gebaar, maar wil daar een paar kanttekeningen bij plaatsen. Zoals aangegeven heb ik nooit een bevestiging ontvangen van een nieuw contract. Ik begrijp ook überhaupt niet waarom ik een nieuw contract zou moeten afsluiten omdat de enige wijziging een nieuwe mediabox betrof. Bovendien heb ik nooit een handtekening of akkoord gegeven voor een vast nummer, èn kunnen jullie zien dat ik nooit gebeld heb met dat nummer waarvan ik tot gisteren ook niet wist dat het bestond. Tot slot nog een opmerking: op geen enkele wijze kan ik controleren dat ik betaald heb voor vaste telefonie. In Mijn Ziggo staat NIETS vermeld over kosten voor vast bellen, en ook op de factuur staat dit niet als extra kosten vermeld.
Dus ondanks het leuke aanbod blijf ik van mening dat Ziggo een fout heeft gemaakt (lees: per ongeluk een vast nummer opgenomen in een lopend contract zonder mijn akkoord) en dat Ziggo die onterechte kosten dient te crediteren. Ik ben al sinds een eeuwigheid klant bij jullie, maar voel me nu echt slecht behandeld.
Graag hoor ik hoe jullie met mijn visie op het geheel om zullen gaan. Het mag duidelijk zijn dat zonder een duidelijk akkoord voor een wijziging van de overeenkomst er geen sprake is van een wettelijke overeenkomst. Ik heb geen zin om dit verhaal over te dragen aan de Arag en hoop dat we er alsnog uit gaan komen. Lukt dat niet dan is de melding in ieder geval al gemaakt. Ik kan niet accepteren dat ik op deze manier financieel benadeeld ben.
Graag hoor ik wat jullie voor ons als trouwen klant kunnen betekenen.