MichielFrl

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wijzigen internetsnelheid betekent direct een nieuw jaarcontract

Als ik via Mijn Ziggo een wijziging van de internet snelheid wil doorvoeren moet ik een nieuw contract voor 12 maanden aangaan. Stel dat ik na x-maanden geen behoefte meer heb aan de hogere internet snelheid, kan ik dan wel wijzigen of zit ik vast aan 12 maanden de snelheid die ik nu kies?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @MichielFrl

Heftig dat je gelijk een nieuw jaarcontract krijgt wanneer je alleen je internetsnelheid probeert aan te passen. Ik kan mij voorstellen dat je daar niet op zit te wachten, zeker als je niet zeker weet of de nieuwe snelheid wel bij je past. 

Een nieuw jaarcontract krijg je wanneer er een nieuwe korting toegepast wordt op je abonnement, zoals @Steefb ook aangeeft. Nu wijst @youriy ons erop dat je automatisch een korting krijgt wanneer je het online probeert te regelen. Gelukkig is het wel te regelen dat je internetabonnement aangepast wordt, zonder dat er korting bij komt kijken. Dat kun je via mij (als moderator) of via de klantenservice regelen. 

Naar welk abonnement had jij je pakket willen wijzigen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Waar heb je die info vandaan?

 

Jaarcontract is vrijwel altijd alleen bij (kortings)acties.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

@Steefb  schreef:

Waar heb je die info vandaan?

 

Jaarcontract is vrijwel altijd alleen bij (kortings)acties.


Probeer het zelf maar eens, je krijgt automatisch 6 maanden 5 euro korting.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @MichielFrl

Heftig dat je gelijk een nieuw jaarcontract krijgt wanneer je alleen je internetsnelheid probeert aan te passen. Ik kan mij voorstellen dat je daar niet op zit te wachten, zeker als je niet zeker weet of de nieuwe snelheid wel bij je past. 

Een nieuw jaarcontract krijg je wanneer er een nieuwe korting toegepast wordt op je abonnement, zoals @Steefb ook aangeeft. Nu wijst @youriy ons erop dat je automatisch een korting krijgt wanneer je het online probeert te regelen. Gelukkig is het wel te regelen dat je internetabonnement aangepast wordt, zonder dat er korting bij komt kijken. Dat kun je via mij (als moderator) of via de klantenservice regelen. 

Naar welk abonnement had jij je pakket willen wijzigen?

Uitgelicht topic