HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste,
Graag zou ik mijn incassodatum willen wijzigen. Momenteel worden de facturen aan het eind van de maand van mijn rekening afgeschreven. Graag zou ik dat willen wijzigen naar elke 5e (of later mits die datum in het weekend valt) van de maand. Alvast dank!
Groet,
Janka14389
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel @Janka14389
Het verzoek voor het wijzigen van de incassodatum is ingediend. Ik durf alleen niet te zeggen of dit verwerkt kan worden voor april. De factuur van april wordt namelijk nu al gedraaid in de systemen. Het kan dus zijn dat de wijziging pas in mei in gaat 🙂
Dag @Janka14389
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Een Ziggo-moderator komt binnenkort langs in dit topic om een en ander met u te regelen.
Hi @Janka14389, welkom op de Ziggo Community!
Het wijzigen van het incasso-moment is geen probleem, maar de vroegste mogelijkheid per maand is rond de 14e elke maand. Wil je naar dit moment wijzigen?
Hoi @Alex,
Dat is prima.
Dan nog een vraag: kan ik dan ook gelijk de incassering van mijn gecombineerde Vodafone-abonnement naar hetzelfde moment rond de 14e wijzigen?
Groet,
Janka14389
Dan kan ik dat voor je aanpassen als je in je community profiel nog even je postcode en huisnummer vermeldt @Janka14389 .
Natuurlijk kun je ook je incasso moment voor Vodafone aan laten passen. Via deze link zie je hoe je contact met hen opneemt.
Als het goed is staat dat er al in. Zo niet, dan hoor ik graag waar ik dat moet doen. Alvast dank!
Dankjewel @Janka14389
Het verzoek voor het wijzigen van de incassodatum is ingediend. Ik durf alleen niet te zeggen of dit verwerkt kan worden voor april. De factuur van april wordt namelijk nu al gedraaid in de systemen. Het kan dus zijn dat de wijziging pas in mei in gaat 🙂
Hoi Jamyla,
Prima. Ik zie het vanzelf tegemoet!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...