Janka14389

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wijzigen incassodatum

Beste,

 

Graag zou ik mijn incassodatum willen wijzigen. Momenteel worden de facturen aan het eind van de maand van mijn rekening afgeschreven. Graag zou ik dat willen wijzigen naar elke 5e (of later mits die datum in het weekend valt) van de maand. Alvast dank!

 

Groet,

Janka14389

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dankjewel @Janka14389 

Het verzoek voor het wijzigen van de incassodatum is ingediend. Ik durf alleen niet te zeggen of dit verwerkt kan worden voor april. De factuur van april wordt namelijk nu al gedraaid in de systemen. Het kan dus zijn dat de wijziging pas in mei in gaat 🙂

Bekijk in context

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Steinski22 . Gelukt! Voortaan wordt er rond de 27e geïncasseerd. Houd er rekening mee dat het tot 2 maanden kan duren voor de wijziging doorgelopen is. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Janka14389 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnenkort langs in dit topic om een en ander met u te regelen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Janka14389, welkom op de Ziggo Community!

 

Het wijzigen van het incasso-moment is geen probleem, maar de vroegste mogelijkheid per maand is rond de 14e elke maand. Wil je naar dit moment wijzigen?

Janka14389
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Alex,

 

Dat is prima.

 

Dan nog een vraag: kan ik dan ook gelijk de incassering van mijn gecombineerde Vodafone-abonnement naar hetzelfde moment rond de 14e wijzigen?

 

Groet,

Janka14389

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Dan kan ik dat voor je aanpassen als je in je community profiel nog even je postcode en huisnummer vermeldt @Janka14389 .
Natuurlijk kun je ook je incasso moment voor Vodafone aan laten passen. Via deze link zie je hoe je contact met hen opneemt.

Janka14389
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als het goed is staat dat er al in. Zo niet, dan hoor ik graag waar ik dat moet doen. Alvast dank!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dankjewel @Janka14389 

Het verzoek voor het wijzigen van de incassodatum is ingediend. Ik durf alleen niet te zeggen of dit verwerkt kan worden voor april. De factuur van april wordt namelijk nu al gedraaid in de systemen. Het kan dus zijn dat de wijziging pas in mei in gaat 🙂

Janka14389
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Jamyla,

 

Prima. Ik zie het vanzelf tegemoet!

Steinski22

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

 

Graag zou ik mijn incassodatum ook willen wijzigen naar de 26e van de maand. 

 

Groet,

 

Jurre

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Steinski22! Dat kan ik zeker voor je regelen! Wil je je postcode en huisnummer invullen onder je profielgegevens? 🙂 

Steinski22

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes zojuist gedaan

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Steinski22 . Gelukt! Voortaan wordt er rond de 27e geïncasseerd. Houd er rekening mee dat het tot 2 maanden kan duren voor de wijziging doorgelopen is. 

Uitgelicht topic