nurtanbilmis

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen incasso datum

Hallo,

 

Zou ook ik kunnen kiezen voor het wijzigen van de incassodatum? Graag na de 26e.

 

Dank! 

 

N. Bilmis

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @nurtanbilmis
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Zeker is het mogelijk om de incasso naar een later moment in de maand te verplaatsen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik de opmaak van de factuur heb verschoven, waardoor ook automatisch de incasso opschuift. Vanaf de eerstvolgende factuur vindt de incasso rond en nabij de 29e van de maand plaats. In jouw geval zorgt deze wijziging niet voor een ''dubbele'' factuur. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dat kan, maar als je nu voor de dezelfde maand betaald als de factuur is, dan gaat dit gewijzigd worden naar de standaard een maand vooruit betalen, dus kan het voorkomen dat je de eerstvolgende keer voor 2 maanden betaald.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @nurtanbilmis
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Zeker is het mogelijk om de incasso naar een later moment in de maand te verplaatsen. Bij deze wil ik je laten weten dat ik de opmaak van de factuur heb verschoven, waardoor ook automatisch de incasso opschuift. Vanaf de eerstvolgende factuur vindt de incasso rond en nabij de 29e van de maand plaats. In jouw geval zorgt deze wijziging niet voor een ''dubbele'' factuur. 

Uitgelicht topic