1
Vraag
2
Reacties
L isette

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen afschrijfdatum automatische incasso

Graag wil ik de data van mijn automatische incasso aanpassen naar de 29e dag vd maand (ipv huidige/halverwege de maand).

Is dit mogelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2962Posts
  • 352Oplossingen
  • 801Likes

Nee dat kan dus niet, omdat de incassoperiodes al zijn aangemaakt en al zijn verwerkt. Ik kan het dus pas verwerken met ingang van volgende maand.

Dat heb ik dan bij deze ook voor je gedaan.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19295Posts
  • 885Oplossingen
  • 5502Likes

Ik ga dit even voorleggen bij een Ziggo medewerker deze kan de datum voor je wijzigen

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2962Posts
  • 352Oplossingen
  • 801Likes

@L isette

Welkom op de Community! 

Het wijzigen van je incassodatum gaat niet zonder slag of stoot. Je betaald nu namelijk in het midden van de maand voor de lopende maand.

Als ik dit wijzig naar het einde van de maand, betekent dit dat je eind augustus een factuur + incasso krijgt voor augustus + september omdat je dan vooruit gaat betalen.

Dat betekent dus dat je eenmalig 2 maanden in 1 x betaald.

Is dat voor jou akkoord?

L isette
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eind Juli factuur/incasso augustus? en eind augustus factuur/incasso september moet toch gewoon mogelijk zijn?

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19295Posts
  • 885Oplossingen
  • 5502Likes

Dank je wel @Jamyla  voor het oppakken 😊

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2962Posts
  • 352Oplossingen
  • 801Likes

Dat gaat niet meer @L isette

In juli is de factuur/incasso periode al geweest. Als ik je incassodatum nu wijzig gaat dit in per eind augustus. Je betaald dan voor augustus + september.

Daarna weer per maand. De incasso eind september zal dan voor oktober zijn.

Je betaalt hierdoor dus eenmalig voor 2 maanden.

L isette
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1malig voor 2 maanden betalen maakt mij niet uit. Maarrr de verwerkte incasso Juli factuur heeft betrekking op Juli pakket en niet op die van augustus... eind juli kan dan toch m.b.t. augustus pakket geïncasseerd worden?! Dat heb ik het liefst!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2962Posts
  • 352Oplossingen
  • 801Likes

Nee dat kan dus niet, omdat de incassoperiodes al zijn aangemaakt en al zijn verwerkt. Ik kan het dus pas verwerken met ingang van volgende maand.

Dat heb ik dan bij deze ook voor je gedaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates