mmerken

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen abonnement in Internet Complete only

Beste heer/mevrouw,

 

Ik heb nu een TV START CI+ en INTERNET COMPLETE abonnement met vast bellen. 

Wilt u dit aub wijziging in een INTERNET COMPLETE ONLY abonnement? 

 

Alvast bedankt. 

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mmerken
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Ik help je graag met het aanpassen van je abonnement naar Internet Complete Only. We hebben hier twee varianten in, namelijk Internet Complete met toegang tot Ziggo GO en zonder toegang tot Ziggo GO. Internet Complete zonder toegang tot Ziggo GO kost € 53,- per maand en dit pakket met toegang tot Ziggo GO kost € 59,- per maand. Kun je mij laten weten welk pakket jouw voorkeur heeft? Dan pas ik het voor je aan 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @mmerken 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde. 

Zorg wel dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vind u hier.

 

mmerken
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

👍 Profiel is aangepast. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mmerken
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Ik help je graag met het aanpassen van je abonnement naar Internet Complete Only. We hebben hier twee varianten in, namelijk Internet Complete met toegang tot Ziggo GO en zonder toegang tot Ziggo GO. Internet Complete zonder toegang tot Ziggo GO kost € 53,- per maand en dit pakket met toegang tot Ziggo GO kost € 59,- per maand. Kun je mij laten weten welk pakket jouw voorkeur heeft? Dan pas ik het voor je aan 🙂

mmerken
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia. 

Graag enkel het internet complete only zonder ziggo go. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geregeld hoor @mmerken! Je krijgt zo een mailtje ter bevestiging. De CI+ module welke in bruikleen was bij je abonnement moet weer naar ons retour. Hiervoor krijg je een retourenvelop in de bus. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

Uitgelicht topic