Lars Klein

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wijzigen abonnement

Goedemiddag, ik heb een tweetal vragen over mijn huidige abonnement. Op dit moment bestaat mijn pakket uit TV complete, internet complete en vast bellen. Mijn abonnement loopt al langer dan een jaar.

 

Vraag 1: aangezien ik vast bellen niet gebruik, wil ik dit graag uitschakelen. Scheelt me toch weer 2,50 euro per maand. Als ik dit via Mijn Ziggo wil wijzigen, moet ik echter eenmalig 19,95 euro betalen. Kan dit niet anders?

 

Vraag 2: kan ik mijn huidige Mediabox XL omruilen voor een Mediabox Next zonder een nieuw abonnement af te moeten sluiten? Ik wil mijn TV en internet pakket verder laten zoals het is.

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

wat ik er van weet

 

vraag 1 voor het wijzigen zelf betaal je geen kosten, dus een moderator zou het vast bellen er af moeten kunnen halen.

Je betaalt alleen de 20 euro zodra je nieuwe apparatuur moet krijgen denk dan aan het wijzigen/upgraden van een mediabox xl naar next,

Daar betaal je wat ik er van lees 0,50 cent extra en de 19,95 activatiekosten al willen die nog wel eens niet geregekend worden maar dat is aan de betreffende moderator

Bekijk in context

11 Reacties 11
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

wat ik er van weet

 

vraag 1 voor het wijzigen zelf betaal je geen kosten, dus een moderator zou het vast bellen er af moeten kunnen halen.

Je betaalt alleen de 20 euro zodra je nieuwe apparatuur moet krijgen denk dan aan het wijzigen/upgraden van een mediabox xl naar next,

Daar betaal je wat ik er van lees 0,50 cent extra en de 19,95 activatiekosten al willen die nog wel eens niet geregekend worden maar dat is aan de betreffende moderator

Lars Klein
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie, ik wacht het antwoord van een moderator af!

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

tip zorg ervoor dat je postcode en huisnummer up2date in je profiel staat en er geen typ fouten staan zo kan de moderator je gelijk helpen zodra ze in dit topic langskomen

 

meestal is dit binnen 1-2 werkdagem

Lars Klein
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Die staan erin dus dat moet goedkomen. Dank!

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi Lars, het antwoord van @MR_CHIP klopt als een bus!

 

Dus dan rest de vraag wat je graag wil:

Internet Complete en TV Complete (zonder bellen), €68,00 per maand en geen eenmalige kosten (geen nieuwe apparatuur)

Internet Complete en TV Complete Next (zonder bellen), €68,50 per maand en €19,95 eenmalige kosten (voor het omruilen van de mediabox)

Lars Klein
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Mark,

 

dan ga ik voor de optie Internet Complete en TV Complete Next (zonder bellen), €68,50 per maand en €19,95 eenmalige kosten (voor het omruilen van de mediabox).

 

Kan dat via deze weg geregeld worden? Alvast bedankt!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Beste @Lars Klein, dat is zeker mogelijk. Ik heb dit voor je besteld, je krijgt een bevestiging per e-mail. Ik verwacht dat je de mediabox Next binnen 2-3 dagen binnen hebt. 

Lars Klein
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De bevestiging is binnen, bedankt voor het regelen!

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

fijn dat alles gelukt is 🙂 mocht je de community nog nodig hebben in de toekomst weet je ons te vinden 😄

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Wat @MR_CHIP zegt! 😄 

Lars Klein
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat gaat zeker goed komen, ik ben goed geholpen! Overigens wil ik ook graag nog even vermelden dat er geen eenmalige kosten in rekening worden gebracht voor het wijzigen van mijn pakket. Mooi stukje klantenservice, zo voel ik me als bestaande klant ook gewaardeerd!

Uitgelicht topic