hbart

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wijzigen abonnement toont altijd "we kunnen de pagina niet vinden"

Zodra ik in mijn producten inzie (Mijn Ziggo) en klik op "Internetsnelheid wijzigen", word ik doorverwezen naar https://shop.ziggo.nl/inlifesales/. Volgens mij klopt dat gewoon. Dit geeft echter altijd de melding: "Hmm, we kunnen de pagina niet vinden…" (zie screenshot). Ik heb hiervoor al twee keer met de klantenservice gebeld met enkele weken ertussen, maar daar komen ze niet verder dan mij naar verschillende afdelingen doorverwijzen om uiteindelijk de "tip" te geven om te wachten tot het is opgelost.

Inmiddels zijn we weer een maand verder en ben ik er (nog steeds) van overtuigd dat het een bug is die specifiek is voor mijn account. Is er een mogelijkheid om dit probleem voor te leggen aan iemand die iets met de website te maken heeft? Op basis van mijn telefoongesprekken lijkt dat namelijk een totaal onbereikbaar deel van Ziggo.

Overigens is het natuurlijk geen ramp dat ik er niet bij kan, maar het is wel irritant dat ik nu een medewerker moet contacteren om een wijziging van mijn abonnement door te geven.

P.S. Ik heb al cookies en alle website data verwijderd.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5609Posts
  • 1352Oplossingen
  • 1812Likes

Hi @hbart
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Laat ik beginnen met het slechte nieuws dat dit probleem bij ons bekend is. Diverse klanten lopen tegen het probleem aan dat ze hun abonnement zelf niet kunnen aanpassen. Dit probleem is nog steeds bij ons in onderzoek. Het goede nieuws is wel dat het dus niet specifiek aan jouw eigen account ligt. 

Er is een mogelijke work-around die we kunnen toepassen bij het bestellen of doorvoeren van een wijziging. In sommige gevallen resulteert dit in het zelf weer kunnen wijzigen of bestellen van je abonnement. Helaas is wel gebleken dat dit niet bij iedereen het geval is. Tot de structurele fix is geïmplementeerd moeten medewerkers de wijzigingen dan voor je doorvoeren. Al begrijp ik uiteraard dat dit voor jou als klant niet altijd wenselijk is. 

Ik begrijp uit je bericht dat je graag iets wilde aanpassen met betrekking tot jouw internetsnelheid. Kan ik je hierbij helpen? 

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7248Posts
  • 322Oplossingen
  • 3500Likes

Er is inderdaad een probleem met de site, waardoor het in sommige gevallen niet lukt om een abonnementswijziging zelf door te voeren.

Dit is al enige tijd in onderzoek, maar blijkt hardnekkig.

Mocht je iets willen wijzigen, dan kan je dat hier kenbaar maken, waarna een moderator (Ziggo medewerker) dit voor je kan realiseren.

Daarvoor is het nodig dat je postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor moderators) in je community-profiel staan, zodat men de juiste gegevens kan raadplegen.

hbart
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je! Heb ik in m'n profiel gezet. Maar ja, dat lost het probleem dus niet echt op. In ieder geval kunnen ze mijn account nu ook gebruiken om het probleem verder uit te zoeken!

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7248Posts
  • 322Oplossingen
  • 3500Likes

Moderators komen op werkdagen langs de topics om je van een reactie te voorzien.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5609Posts
  • 1352Oplossingen
  • 1812Likes

Hi @hbart
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Laat ik beginnen met het slechte nieuws dat dit probleem bij ons bekend is. Diverse klanten lopen tegen het probleem aan dat ze hun abonnement zelf niet kunnen aanpassen. Dit probleem is nog steeds bij ons in onderzoek. Het goede nieuws is wel dat het dus niet specifiek aan jouw eigen account ligt. 

Er is een mogelijke work-around die we kunnen toepassen bij het bestellen of doorvoeren van een wijziging. In sommige gevallen resulteert dit in het zelf weer kunnen wijzigen of bestellen van je abonnement. Helaas is wel gebleken dat dit niet bij iedereen het geval is. Tot de structurele fix is geïmplementeerd moeten medewerkers de wijzigingen dan voor je doorvoeren. Al begrijp ik uiteraard dat dit voor jou als klant niet altijd wenselijk is. 

Ik begrijp uit je bericht dat je graag iets wilde aanpassen met betrekking tot jouw internetsnelheid. Kan ik je hierbij helpen? 

hbart
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je reactie. Ik ben eerlijk gezegd blij dat het wel een bekend probleem is, want tot nu toe kreeg ik die indruk niet. Ik denk dat er dan niets anders op zit dan afwachten.

Reden dat ik erachter kwam was dat ik dit bericht las. Gezien ik eigenlijk nooit gebruik maak van Ziggo Go: kan ik mijn abonnement aanpassen dat ik geen Ziggo Go meer heb?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5609Posts
  • 1352Oplossingen
  • 1812Likes

Ik ben gelijk even in je abonnement gedoken @hbart. Ik zie dat je op dit moment Internet Start XXL en TV Start (zonder bellen) bij ons afneemt + een Extra CI+ module. 

We bieden op dit moment wel Internet Start XXL aan waarbij geen toegang is tot Ziggo GO. Dit abonnement kost €47.45 per maand. Echter, bij deze wijziging komen dus wel de mediabox (HD Pace) en CI+ module te vervallen. Deze moeten dan naar ons worden geretourneerd. Je huidige abonnement inclusief de digitale ontvangers zonder Ziggo GO is dus niet mogelijk. 

Mocht je willen dat ik je abonnement aanpas naar Internet Start XXL dan geef je maar een gil 🙂 

hbart
topicstarter
Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helder. Dan hou ik het nog even zoals het nu is!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates