d3m0n

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzigen abonnement gevolgen eigen Ci-modules

Hallo,

Speciaal maar geregistreerd voor deze vraag. Heb het niet kunnen vinden via de zoekactie.

Ik heb sinds 2011/2012 ziggo alles in 1.

Dit gebruik ik i.c.m. 2 Ci modules welke ik zelf destijds heb aangeschaft.

Nu wil ik mijn abonnement laten wijzigen zodat ik geen telefonie meer heb (nooit gebruikt dus zonde)

En internet snelheid naar 600mb/s

Verders wil ik tv ongemoeid laten!

Als ik dit laat wijzigen ( gaat niet via mijn ziggo helaas)

Wat gebeurd er dan met mijn 2 Ci-modules ?

Een medewerker aan de telefoon vertelde mij verleden maand dat ik deze gewoon kon blijven gebruiken.

Maar elders lees ik weer dat dat niet zo is en dus 2 euro per maand per module huur moet gaan betalen........

Belachelijk maar evengoed.

Hoe zit het nu echt ?

Alvast bedankt,

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3048Posts
  • 259Oplossingen
  • 479Likes

Hoi @d3m0n,

Logisch dat je duidelijkheid wilt voor je je abonnement wijzigt. Ik heb volgens mij goed nieuws voor je, de eigen aangeschafte module met smartcards kun je gewoon blijven gebruiken als je het TV abonnement niet wijzigt. Je zou dan uitkomen op Internet Max en TV Start (CI+ Module, zonder Ziggo Bellen).

Bekijk in context

3 Reacties 3
RoWi.
Expert
Expert
  • 12612Posts
  • 573Oplossingen
  • 3470Likes

Dat zit gecompliceerd, in principe zou er niks mogen veranderen. 

youriy
Expert
Expert
  • 2016Posts
  • 111Oplossingen
  • 353Likes

Bij de " nieuwe "  ziggo abonnementen krijg je een mediabox of ci- module in bruikleen. Je eigen smartcards moeten blijven werken hoewel er in de algemene voorwaarden niet meer over gesproken wordt. Ik zou iig een screenshot van je eigen smartcards in " mijn ziggo " maken voor het geval dat het na wijziging van abo toch fout mocht gaan.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3048Posts
  • 259Oplossingen
  • 479Likes

Hoi @d3m0n,

Logisch dat je duidelijkheid wilt voor je je abonnement wijzigt. Ik heb volgens mij goed nieuws voor je, de eigen aangeschafte module met smartcards kun je gewoon blijven gebruiken als je het TV abonnement niet wijzigt. Je zou dan uitkomen op Internet Max en TV Start (CI+ Module, zonder Ziggo Bellen).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates