Ing1810

Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

Wijzigen Geboortedatum in "Mijn Ziggo"

Zojuist zag ik dat de geboortedatum niet "juist" in "Mijn Ziggo" staat. Dus dat wilde ik wijzigen. 

 

Op het eerste gezicht leek dit goed te gaan; er kwam een melding dat de gegevens waren aangepast en dat ter bevestiging een mailtje zou worden gestuurd. Ik heb nog niet gecontroleerd of dat mailtje daadwerkelijk ook is binnengekomen. 

 

Nou ging ik na het wijzigen van de geboortedatum terug in de klantgegevens, en wat schets mijn verbazing: de "foutieve" geboortedatum staat er nog steeds. Dus wéér aangepast. 🙄

 

En toen ik nog een keer ging checken, bleek nog steeds een "foutieve" geboortedatum in de klantgegevens te zijn!!!

 

Wat gebeurt hier, Ziggo! 😡

8 Reacties 8
Ing1810
Topicstarter
Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Alex 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Ing1810

Gek dat je in MijnZiggo een verkeerde geboortedatum ziet staan. Je mag er toch vanuit gaan dat de gegevens die daar staan, overeenkomen met jouw eigen persoonlijke gegevens.

Als je deze gegevens online hebt gewijzigd en een bevestiging hebt gekregen dat het is aangepast, duurt het 24 uur voordat deze wijziging is verwerkt en ook zichtbaar is in MijnZiggo. Het is dus niet met 1 druk op de knop aangepast en het vergt dus enige geduld voordat het verwerkt is.

 

Heb je inmiddels al een controle uitgevoerd gezien we 48 uur verder zijn? Als het nog steeds niet goed is verwerkt, ontvang ik graag je correcte geboortedatum om dit goed voor je te verwerken.

Ing1810
Topicstarter
Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Jamyla, de bevestigsmail(s) zijn binnen! 🙃

Staan trouwens weer "bijzondere" details in de headers van die mails.. 🤔

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@Ing1810 Fijn dat je de bevestiging mails ontvangen hebt. Kun je bij deze na controle in MijnZiggo ook bevestigen dat je geboortedatum nu wel correct staat vermeld of klopt deze nog steeds niet? Anders hoor ik het graag van je, en pas ik graag het e.e.a. voor je aan 🙂 Ik verneem graag van je!

Ing1810
Topicstarter
Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Jamyla, ik zal even kijken of de geboortedatum is wat ik heb ingevoerd. Mocht blijken dat de gegevens anders zijn dan mijn laatste wijziging, dan hoor je dat van mij. 👍

Ing1810
Topicstarter
Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

@Jamyla, zou jij willen nakijken welke geboortedatum jij in mijn klantgegevens ziet staan? Ik hoor het graag in PM. 🙂

 

Ing1810
Topicstarter
Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

Ziggo-moderator Anne B stuurde mij een PM waarin hij aangeeft dat er nog zal worden gereageerd in dit draadje. 

 

Ik volg 'm niet helemaal geloof ik. E.e.a. was toch al goed aangepast en gecorrigeerd in het systeem?

 

@Alex, wat is Ziggo allemaal aan het doen? Het lukt ook al niet om Anne te taggen! 🙄

Ing1810
Topicstarter
Level 11
  • 541Posts
  • 24Oplossingen
  • 80Likes

Nog maar een keer (via een "workaround") proberen om jou te taggen, @Anne B.

 

Uitgelicht topic