ik heb nu Ziggo wifibooster POD en wil daarom mijn 3 x TP-Link Deco M4 opzeggen.
Wat moet ik daarvoor doen.
Dit is niet mogelijk in mijn ziggo
Met vriendelijke groeten,
Martin Postma-Petit
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @MartinPP . Het is gelukt. Ik zeg de pods per 12 feb 2022 voor je op. HIervan krijg je uiteraard een bevestiging per mail :-). Goed weekend!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan dit voor je doen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hi @MartinPP
Ik help je graag bij het opzeggen van de TP Link Deco M4 Wifiboosters. Op dit moment is het niet mogelijk om deze opzegging door te voeren vanwege de openstaande bestelling voor de Wifibooster pods. Dit is pas mogelijk als de gehele bestelling is verwerkt. We checken dit opnieuw voor je over enkele dagen en zullen dan de opzegging doorvoeren 🙂
Hey @MartinPP . Het is gelukt. Ik zeg de pods per 12 feb 2022 voor je op. HIervan krijg je uiteraard een bevestiging per mail :-). Goed weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.