Vraag
Reacties
Oplossing
RobbertCZ
Level 2

Wifiboosters opzeggen

Dag, 

Ik wil graag weten hoe ik mijn proefperiode van de wifiboosters kan opzeggen voordat ik moet gaan betalen.

Groet Robbert Zweers 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hey @RobbertCZ 

Ik kan je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik ze voor je opgezegd per 25 november. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in huis. Hierin kan je de SmartWifi Pods kosteloos retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan deze voor je opzeggen.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hey @RobbertCZ 

Ik kan je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik ze voor je opgezegd per 25 november. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in huis. Hierin kan je de SmartWifi Pods kosteloos retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

RobbertCZ
Level 2
Topicstarter

Dat is heel fijn! Nu gaan wij rond die datum verhuizen zou de retourdoos naar ons nieuwe adres verzonden kunnen worden?

Dir adres zet ik alleen even niet openbaar in dit bericht. 

Groet Robbert 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@RobbertCZ Ah, dan doen we het anders! Ik heb nu al handmatig een retourdoos verstuurd en die zit dan binnen een paar werkdagen in de bus van je huidige adres. Dan heb je die alvast in huis voor de verhuisdrukte. Veel woonplezier op je nieuwe adres! 🙂

RobbertCZ
Level 2
Topicstarter

Super, dank je wel

0 Kudos