Dag,
Ik wil graag weten hoe ik mijn proefperiode van de wifiboosters kan opzeggen voordat ik moet gaan betalen.
Groet Robbert Zweers
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @RobbertCZ
Ik kan je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik ze voor je opgezegd per 25 november. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in huis. Hierin kan je de SmartWifi Pods kosteloos retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan deze voor je opzeggen.
Hey @RobbertCZ
Ik kan je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik ze voor je opgezegd per 25 november. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in huis. Hierin kan je de SmartWifi Pods kosteloos retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂
Dat is heel fijn! Nu gaan wij rond die datum verhuizen zou de retourdoos naar ons nieuwe adres verzonden kunnen worden?
Dir adres zet ik alleen even niet openbaar in dit bericht.
Groet Robbert
@RobbertCZ Ah, dan doen we het anders! Ik heb nu al handmatig een retourdoos verstuurd en die zit dan binnen een paar werkdagen in de bus van je huidige adres. Dan heb je die alvast in huis voor de verhuisdrukte. Veel woonplezier op je nieuwe adres! 🙂
Super, dank je wel
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.