Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Toren
Level 2

Wifibooster retourneren

Hoi,

Ik zou graag mijn TP-Link Deco M4 Wifiboosters retourneren (die ik eergisteren heb ontvangen en nog in de originele doos zitten).

Hoe ik ook heb gezocht ik vind nergens een optie / instructie hoe ik kan retourneren. Kan mij niet voorstellen dat 'Retour afzender' voldoende is.

Alvast bedankt voor de reactie

PS

Mocht er een instructie zijn dan graag de link naar de betreffende site. 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Retour afzender zou voldoende moeten zijn, want retouren worden op serienummer retour gescand.

Maar voor de zekerheid en voor de ontvangst van een verzendbewijs.

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

• Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Retour afzender zou voldoende moeten zijn, want retouren worden op serienummer retour gescand.

Maar voor de zekerheid en voor de ontvangst van een verzendbewijs.

Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Stuur de apparatuur naar dit adres:

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

• Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.
0 Kudos
Ga naar reactie
Toren
Level 2
Topicstarter

Beste lezer,

Dank voor de snelle reactie en heb het direct bij een PostNL servicepunt ingeleverd en een afleverbewijs ontvangen, dus het moet goed komen.

Misschien een tip om op de site duidelijker aan te geven hoe je een (los) apparaat kunt terugsturen. Er staat wel duidelijk wat te doen bij opzegging waarbij je alles terug stuurt maar het was voor mij niet duidelijk hoe nu te handelen. Het kan wel aan mij liggen dat mijn verwachting was dat ik een retourformulier moest invullen met NAW gegevens en reden van retourneren en dat ik niet had verwacht dat het zo simpel was😁.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Toren Op de website kun je deze info vinden: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

Ook te vinden met de zoekfunctie op de Ziggo website www.ziggo.nl  , het woord retour of terugsturen of terug sturen is al voldoende om de pagina te vinden.

Via google zoeken op: terug sturen ziggo of retour ziggo, dan komt deze pagina ook bovenaan.

0 Kudos
Toren
Level 2
Topicstarter

Beste lezer,

Ik heb de wifibooster netjes teruggestuurd op 19-10-2022 15:22 en "bevestiging" gehad van Post NL Barcode 3SLFVZ867539214  dat ik het heb ingeleverd, echter bij de aanbieding om mijn media box xl gratis om te zetten voor een Next mini kreeg ik een samenvatting van de overeenkomst (zie onderstaand) en daar staat dat ik de wifi boosters nog in bruikleen heb. Hoe kan dit opgelost worden, aangezien ik niet eerder op deze aanbieding kan reageren als dit is opgelost. Alvast bedankt voor de reactie

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @Toren,

Hmm, dat vraagt inderdaad om aandacht. Volgens mijn gegevens staan de wifiboosters nog in bruikleen actief en is er geen opzegging of retourverwerking bekend. Dit pas ik graag handmatig voor je aan. Heb een foto van het verzendbewijs? Dan zorg ik ervoor dat dit wordt afgetikt, zodat jij de bestelling kan uitvoeren. We horen graag van je!

Toren
Level 2
Topicstarter

Beste Vincent,

Allereerst dank voor de snelle reactie!

Bijgaand de bevestiging wat ik heb ontvangen bij inlevering.

Alvast bedankt voor de moeite,

Emilio Reesink

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

Top! Dank je. Zal ik met deze opzegging ook gelijk de bestelling van nieuwe Next Mini met gratis eenmalige kosten rekenen? Dan slaan we 2 vliegen in 1 klap. Laat het maar weten. 

Toren
Level 2
Topicstarter

Beste Vincent,

Super, die noem ik meedenken en zo slaan we 2 vliegen in een klap. Dus ja graag!

Nogmaals dank voor de snelle oplossing. Is wel een punt dat ik hier niet achter was gekomen als ik geen gebruik had gemaakt van de aanbieding.

Stel het retourproces was goed gegaan had ik dan een bevestiging van Ziggo ontvangen? Of is het meer eigen verantwoordelijkheid dat bij retourneren de klant zelf na een paar dagen moet controleren of het bij Ziggo is ontvangen?. 

Nogmaals dat het zo snel is opgelost is pure klasse is meer dat ik wil weten of ik als klant iets had moeten doen (je bent nooit te oud om te leren).

Groeten,

Emilio Reesink

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hallo Emilio,

Meedenken is @Vincent zijn tweede naam 😉

Wanneer wij het pakket retour ontvangen, dan verwerken wij deze automatisch. Voor de zekerheid zou ik altijd aanraden om het wel aan ons door te geven. Stel dat het mis gaat,  dan heb je altijd bewijs dat je hierover contact hebt opgenomen. Wanneer je niets laat weten, dan weten wij van niets natuurlijk. 

Het is nu in ieder geval goed verwerkt 🙂
Per mail krijg je nog even een bevestiging. 

0 Kudos
Toren
Level 2
Topicstarter

Hallo Jiri,

Allereerst de nieuwe Next mini werkt perfect! De Wifi boosters zijn door jullie handmatig opgezegd (zie bovenstaand), echter ik heb vandaag een 'lege doos' ontvangen met het verzoek om de Ziggo Wifibooster binnen 14 dagen te retourneren (wat ik niet kan doen aangezien ik het al heb ingeleverd).

Dit zal wel een automatisch proces zijn, maar zou jij kunnen "ingrijpen" zodat dit stopt. Ik kan dit wel negeren maar dan verwacht ik in een rappelcyclus te komen.

Alvast dank voor de moeite,

Groeten,

Emilio Reesink 

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi Emilio,

Super fijn om te lezen dat de nieuwe Next perfect werkt! Daar was het allemaal om te doen natuurlijk 🙂

Het kan kloppen dat je vandaag retourdozen ontvangen hebt. Deze worden, zoals je al vermoedde, automatisch verstuurd. Uiteraard snap ik dat je je hierover zorgen maakt omdat je het al geretourneerd hebt. Ik heb dit proces dan ook handmatig beëindigd. De Wifiboosters staan "retour gemeld". 

Wanneer ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag. 

0 Kudos