Beste,
Ik zou graag mijn 2 wifi pods willen opzeggen en retour zenden. Hoe regel ik dit?
Met vriendelijke groet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @JV58 en een warm welkom op de Community,
Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je hulpvraag! Je geeft aan de 2 SmartWifiPods (bruikleen a € 2,50 per maand) op te willen zeggen. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en ervoor gezorgd dat de WifiPods opgezegd worden. Je ontvangt binnen nu en 7 dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPods terugstuurt naar onderstaande retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je een bevestiging van ontvangst v.d. geretourneerde SmartWifiPods ontvangen hebt. Tip: maak direct een foto van het afgiftebewijs met je smartphone of camera. Een afgiftebewijs wil nog wel eens vervangen door zonlicht en raak je eenvoudig kwijt.
laat je het weten als wij verder iets voor je kunnen betekenen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier vanzelf langs in dit topic op werkdagen en die kan het regelen voor je.
Goedemiddag @JV58 en een warm welkom op de Community,
Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je hulpvraag! Je geeft aan de 2 SmartWifiPods (bruikleen a € 2,50 per maand) op te willen zeggen. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en ervoor gezorgd dat de WifiPods opgezegd worden. Je ontvangt binnen nu en 7 dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPods terugstuurt naar onderstaande retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je een bevestiging van ontvangst v.d. geretourneerde SmartWifiPods ontvangen hebt. Tip: maak direct een foto van het afgiftebewijs met je smartphone of camera. Een afgiftebewijs wil nog wel eens vervangen door zonlicht en raak je eenvoudig kwijt.
laat je het weten als wij verder iets voor je kunnen betekenen?
Ik heb deze vraag ook,alleen heb ik 3 Pods.
ik wil dit abonnement stopzetten
Paul,
kun je mijn abonnement op 3 Pods ook stopzetten?
@jessenjo Super dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag! Ik heb jouw gegevens er direct even bij gepakt en voor jou ook de 3 Smart WifiPods opgezegd met in achtneming van de 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt binnenkort een retourdoos waarmee je de SmartWifiPods kosteloos retour kunt sturen naar onderstaande retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Hallo, ik wil ook mn 2 Wifibooster Pods opzeggen. Dat kan op deze manier?
Ik hoor graag.
Mvg
Hoi @Aadjoh,
Jazeker, dat kan hoor! Ik heb het ook al voor je in orde gemaakt. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. We sturen een retourdoos naar je toe. Lever het pakket in bij PostNL en bewaar het verzendbewijs goed.
Heel fijn! Dank je voor de service! Mvg
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.