1
Vraag
2
Reacties
JV58

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifibooster pods opzeggen

Beste,

 

Ik zou graag mijn 2 wifi pods willen opzeggen en retour zenden. Hoe regel ik dit?

 

Met vriendelijke groet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @JV58 en een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je hulpvraag! Je geeft aan de 2 SmartWifiPods (bruikleen a € 2,50 per maand) op te willen zeggen. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en ervoor gezorgd dat de WifiPods opgezegd worden. Je ontvangt binnen nu en 7 dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPods terugstuurt naar onderstaande retouradres. 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je een bevestiging van ontvangst v.d. geretourneerde SmartWifiPods ontvangen hebt. Tip: maak direct een foto van het afgiftebewijs met je smartphone of camera. Een afgiftebewijs wil nog wel eens vervangen door zonlicht en raak je eenvoudig kwijt. 
laat je het weten als wij verder iets voor je kunnen betekenen?
 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier vanzelf langs in dit topic op werkdagen en die kan het regelen voor je.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @JV58 en een warm welkom op de Community,

Top dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je hulpvraag! Je geeft aan de 2 SmartWifiPods (bruikleen a € 2,50 per maand) op te willen zeggen. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en ervoor gezorgd dat de WifiPods opgezegd worden. Je ontvangt binnen nu en 7 dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPods terugstuurt naar onderstaande retouradres. 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je een bevestiging van ontvangst v.d. geretourneerde SmartWifiPods ontvangen hebt. Tip: maak direct een foto van het afgiftebewijs met je smartphone of camera. Een afgiftebewijs wil nog wel eens vervangen door zonlicht en raak je eenvoudig kwijt. 
laat je het weten als wij verder iets voor je kunnen betekenen?
 

jesenjo

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb deze vraag ook,alleen heb ik 3 Pods.

ik wil dit abonnement stopzetten

jesenjo

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Paul,

kun je mijn abonnement op 3 Pods ook stopzetten?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@jessenjo Super dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag! Ik heb jouw gegevens er direct even bij gepakt en voor jou ook de 3 Smart WifiPods opgezegd met in achtneming van de 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt binnenkort een retourdoos waarmee je de SmartWifiPods kosteloos retour kunt sturen naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

Aadjoh

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo, ik wil ook mn 2 Wifibooster Pods opzeggen. Dat kan op deze manier?

Ik hoor graag.

Mvg

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Aadjoh

Jazeker, dat kan hoor! Ik heb het ook al voor je in orde gemaakt. Je ontvangt een bevestiging per e-mail. We sturen een retourdoos naar je toe. Lever het pakket in bij PostNL en bewaar het verzendbewijs goed. 

Aadjoh

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heel fijn! Dank je voor de service! Mvg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic