Erikmeuleman
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifibooster opzeggen

Goedemiddag,

 

Graag zou ik mijn huur van de wifibooster via stopcontact op willen zeggen.

 

mvrgr,

 

Erik

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1411Posts
  • 132Oplossingen
  • 202Likes

Hi @Erikmeuleman! Een warm welkom op de Ziggo Community! 

Ik zag dat je je gegevens al had staat in je Community profiel, dus ik heb het direct geregeld! Je wifi booster via het stopcontact is opgezegd. Je krijgt hiervan nog een bevestiging! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49438Posts
  • 3035Oplossingen
  • 11049Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1411Posts
  • 132Oplossingen
  • 202Likes

Hi @Erikmeuleman! Een warm welkom op de Ziggo Community! 

Ik zag dat je je gegevens al had staat in je Community profiel, dus ik heb het direct geregeld! Je wifi booster via het stopcontact is opgezegd. Je krijgt hiervan nog een bevestiging! 

Bekijk in context

Erikmeuleman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Maud!

 

Bedankt voor het opzeggen.

 

mvrgr,

 

Erik

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo