HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Bij mijn abonnement heb ik destijds een Wifibooster Pod besteld (maandelijks). Sinds gisteren is mijn abonnement actief en gebruik ik de Wifibooster Pod niet. Daarom zou ik deze graag willen annuleren. Echter heb ik die mogelijkheid niet in Mijn Ziggo.
Kan iemand mij hierbij helpen?
En ter bevestiging: als de Wifibooster Pod geannuleerd wordt, verandert er niks aan de abonnementsprijs per maand (buiten de €1,25 per maand voor de Wifibooster Pod in mindering)?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Uhmazing!
Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pod á € 1,25 per maand. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt met één maand opzegtermijn. Een bevestiging volgt nog per e-mail. Uiteraard blijft de rest van je abonnement ongewijzigd. Rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.
Dag @Uhmazing
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen en te zorgen dat uw SmartWifi Pod uit uw abonnement wordt gehaald en u een retourdoos stuurt.
Hi @Uhmazing!
Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pod á € 1,25 per maand. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt met één maand opzegtermijn. Een bevestiging volgt nog per e-mail. Uiteraard blijft de rest van je abonnement ongewijzigd. Rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.
Top, bedankt voor de snelle afhandeling!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...