Vraag
Reacties
Oplossing
Uhmazing
Level 3

Wifibooster Pod annuleren

Goedemiddag,

 

Bij mijn abonnement heb ik destijds een Wifibooster Pod besteld (maandelijks). Sinds gisteren is mijn abonnement actief en gebruik ik de Wifibooster Pod niet. Daarom zou ik deze graag willen annuleren. Echter heb ik die mogelijkheid niet in Mijn Ziggo.

 

Kan iemand mij hierbij helpen?
En ter bevestiging: als de Wifibooster Pod geannuleerd wordt, verandert er niks aan de abonnementsprijs per maand (buiten de €1,25 per maand voor de Wifibooster Pod in mindering)?

Alvast bedankt.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Uhmazing!

Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pod á € 1,25 per maand. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt met één maand opzegtermijn. Een bevestiging volgt nog per e-mail. Uiteraard blijft de rest van je abonnement ongewijzigd. Rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Uhmazing 

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd  langs in dit topic om u verder te helpen en te zorgen dat uw SmartWifi Pod uit uw abonnement wordt gehaald en u een retourdoos stuurt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Uhmazing!

Zeker kan ik je helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pod á € 1,25 per maand. Bij deze heb ik de opzegging in orde gemaakt met één maand opzegtermijn. Een bevestiging volgt nog per e-mail. Uiteraard blijft de rest van je abonnement ongewijzigd. Rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pod naar ons kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren.

Uhmazing
Level 3
Topicstarter

Top, bedankt voor de snelle afhandeling!