1
Vraag
2
Reageer en help mee
bijannb

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi versterker C7

Ik heb momenteel 2 bekabelde wifi versterkers van Ziggo ( de C7). De versterkers werken prima maar hoe kan ik van de 3 netwerken die ik nu heb 1 netwerk creëren? Ik moet nu namelijk telkens switchen van netwerk

2 Reacties 2
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes


Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Meer opties, dan alle wifi netwerken dezelfde naam ( SSID ) & wachtwoord geven, hebt u niet. Dat is voor sommige apparaten een oplossing, maar vaak ook niet.

Wilt u echt één netwerk en nooit meer handmatig overschakelen, dan zal u uw huidige wifi netwerk moeten vervangen door een Mesh wifi netwerk. Waarbij alle stations, samen één groot wifi netwerk vormen.

Bij Ziggo kan u b.v. een Deco set huren/kopen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@bijannb Als het goed is, dan onthouden de apparaten waar je verbinding mee maakt, de gebruikte verbindingen en maken dan automatisch verbinding als ze in de buurt van die wifizenders zijn.

Het overstappen is een lastig ding, het ene apparaat stapt makkelijk over als alles dezelfde wifinaam heeft en het andere apparaat stapt makkelijker over als er verschillende namen zijn.

Het hangt van de hardware en de software van het apparaat af met welke instelling hij het snelst overstapt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic