Ik zou graag onze 2 wifi pods willen opzeggen en retour zenden. Hoe regel ik dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @ericpostma
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik help je graag met het opzeggen van jouw SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging doorgevoerd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons ook een retourdoos om de SmartWifi Pods kosteloos te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL even goed te bewaren 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @ericpostma
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Ik help je graag met het opzeggen van jouw SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging doorgevoerd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons ook een retourdoos om de SmartWifi Pods kosteloos te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL even goed te bewaren 🙂
Ik wil graag 1 WiFi pod retour sturen en het abonnement ervan (3 pm) opzeggen. Kunt u mij helpen? Wat moet ik doen?
Dag @Alexvandijk77
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Allereerst zorgen dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators.
Vervolgens komt er binnen afzienbare tijd een Ziggo-moderator langs in dit topic om er voor te zorgen dat uw SmartWifi Pod wordt opgezegd en dat u een retourdoos krijgt toegestuurd om uw pod terug te sturen.
Hoi @Alexvandijk77,
Daar wil ik je zeker bij helpen maar ik beschik nog niet over je gegevens. Geef me maar een seintje hier als dat gelukt is, dan gaan we er mee aan de slag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.