1
Vraag
2
Reacties
ericpostma

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi pods retour

Ik zou graag onze 2 wifi pods willen opzeggen en retour zenden. Hoe regel ik dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @ericpostma
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag met het opzeggen van jouw SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging doorgevoerd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons ook een retourdoos om de SmartWifi Pods kosteloos te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @ericpostma
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag met het opzeggen van jouw SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging doorgevoerd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons ook een retourdoos om de SmartWifi Pods kosteloos te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs van Post NL even goed te bewaren 🙂

Alexvandijk77

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag 1 WiFi pod retour sturen en het abonnement ervan (3 pm) opzeggen. Kunt u mij helpen? Wat moet ik doen?

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Alexvandijk77 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Allereerst zorgen dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators.
Vervolgens komt er binnen afzienbare tijd een Ziggo-moderator langs in dit topic om er voor te zorgen dat uw SmartWifi Pod wordt opgezegd en dat u een retourdoos krijgt toegestuurd om uw pod terug te sturen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Alexvandijk77

 

Daar wil ik je zeker bij helpen maar ik beschik nog niet over je gegevens. Geef me maar een seintje hier als dat gelukt is, dan gaan we er mee aan de slag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic