Hallo,
Ik wil graag mijn, gratis in bruikleen, SmartWifi Pods retourneren en het abonnement op de Pods opzeggen.
Met vriendelijke groet,
René
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Smoky4880, welkom hier!
Wat jammer dat je geen gebruik meer wilt maken van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik het abonnement hierop per 19 maart 2023 voor je stopgezet. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier op werkdagen langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Smoky4880, welkom hier!
Wat jammer dat je geen gebruik meer wilt maken van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik het abonnement hierop per 19 maart 2023 voor je stopgezet. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons automatisch een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons kunt retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.