Goewdemorgen,
Ik wil graag per direct de huur van mijn WiFi pods opzeggen en deze zsm naar ziggo retour sturen.
Ik ga er vanuit dat de opzegging per direct geschiedt, en dat ik geen facturen meer ontvang voor de pods. Het signaal is ronduit slecht.
Graag een bevestiging van deze opzegging.
De Pods stuur ik retour.
Dank. Gr Charly
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @cvhal59, welkom hier!
Wat jammer dat de SmartWifi Pods bij jou thuis niet het gewenste resultaat gaven. Ik begrijp uit je laatste bericht dat je ze al hebt geretourneerd, maar er stond nog geen opzegging in het systeem. Bij deze heb ik de opzegging dan ook alsnog voor je in orde gemaakt. Een bevestiging volgt nog per e-mail! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
als je deze huurt van ziggo dan zijn ze maandelijks opzegbaar volgens de voorwaarden.
Het ligt dus aan de contract datum of je nog een factuur krijgt.
Een moderator kan de opzegging voor jou doen.
Deze komt door de weeks langs deze topics en zal dan een reactie achterlaten.
Even geduld dus.
@cvhal59 Welke pods heb je?
De ronde of de zeshoekige?
Hoe maakten die verbinding met het modem en wat waren je ervaringen?
Van beide pods komen opvallend weinig klachten op dit forum naar voren, alleen als in een woning beton met betonijzer is in de muren en plafonds of er zilverfolie wordt gebruikt voor isolatie onder laminaat en dergelijke, als de pods via wifi verbinding hebben met elkaar.
Heb je deze tips al uitgeprobeerd? Wifi verbeteren | Klantenservice | Ziggo
@Bert TS wil opzeggen.....staat nergens dat TS niet tevreden is.
@puppie de TS schrijft o.a. "Het signaal is ronduit slecht." Als dat geen niet tevreden is?🙂
Maar er staat ook niet dat TS ontevreden is.
Hij vindt het signaal zeer slecht is en door dit topic zo te plaatsen wil TS ook geen hulp ontvangen.
Maar laten we de reactie van TS afwachten, @cvhal59 vertel het maar.
@puppie "Hij vindt het signaal zeer slecht is en door dit topic zo te plaatsen wil TS ook geen hulp ontvangen."
@puppie Dat is je eigen invulling, er is niet geschreven dat er geen hulp gewenst is.
Als iemand schrijft: "Het signaal is ronduit slecht" "Ik wil graag per direct de huur van mijn WiFi pods opzeggen en deze zsm naar ziggo retour sturen."
Dan gaat er iets niet goed met de apparatuur en is voor mij duidelijk dat de gebruiker niet tevreden is over het product en als iemand niet tevreden is, dan is hij ontevreden, er zit niets tussenin.
Omdat dit een klant helpt klant forum is en uit interesse, probeer ik uit te vinden waarom het signaal ronduit slecht is.
Heel vaak blijkt er dan iets niet goed te gaan en met wat oplossingen blijkt het vaak daarna wel heel goed te gaan en hoeft apparatuur niet terug of het werkt in die situatie gewoonweg niet.
Wil iemand echt van de spullen af, omdat hij het beu is en een andere oplossing de voorkeur geeft, ook prima natuurlijk, maar het is ook voor anderen ook handig om te weten waarom iets gewoonweg niet goed werkt of om te weten dat er een mogelijke oplossing is voor een apparaat wat ronduit slecht werkt.
Goedemorgen,
Ik heb alles even doorgelezen. Het zijn de 6 kantige pods. Het probleem is dat ik soms wel soms niet goed internet. Het gaat dan om een serre en 1ste/2de verdieping. Ook de rings deurbel en extra Chimes waren elkaar af en toe kwijt. Heb ze op verschillende plekken gehangen maar was gewoon niet tevreden. Ik heb dit weekend een TP-link gekocht en tot nu toe (misschien te vroeg) gaat dat beter. De Pods zijn inmiddels verstuurd.
Hi @cvhal59, welkom hier!
Wat jammer dat de SmartWifi Pods bij jou thuis niet het gewenste resultaat gaven. Ik begrijp uit je laatste bericht dat je ze al hebt geretourneerd, maar er stond nog geen opzegging in het systeem. Bij deze heb ik de opzegging dan ook alsnog voor je in orde gemaakt. Een bevestiging volgt nog per e-mail! 🙂
Hallo, ik wil graag mijn smart wifi pods abonnement opzeggen
Goedemorgen en een warm welkom hier @Pawel.1
Bij deze heb ik voor jou ook het abonnement op de Smart Wifi Pod á € 1,25 per maand stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum krijg je automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Hallo,
Ik wil ook graag de huur van mijn smart wifi pods opzeggen.
Hoor graag, groeten, Suzan
Door grote drukte bij het moderatie-team kan het langer duren voor er een reactie komt Suzan, maar het komt vast goed.🙂
Hi @suzann, welkom hier!
Bij deze heb ik ook het abonnement op de SmartWifi Pods voor jou opgezegd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂
Goedemiddag, Ik wil ook mijn abonnement op de wifi pods( die met zes hoeken) opzeggen en deze retour sturen
Een warm welkom hier @Ed Mulder.
Ook voor jou heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je de retourdoos automatisch in de bus 🙂
Hallo Cecilia, bedankt voor de snelle reactie
Hallo Cecilia, zie nu in de mail dat er maar 1 pod retour gaat, met nummer XAAK13091F52. Het zijn er echter 2 die retour moeten de ander heeft nummer XAAAK13091F7A. Zou je dit nog willen aanpassen?
@Ed Mulder Ik heb de opzegging nogmaals gecheckt. De SmartWifi Pods á € 2,50 per maand zijn een set en de gehele set is opgezegd met één maand opzegtermijn. Beide moeten naar ons retour.
ok, nogmaals bedankt👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.