1
Vraag
2
Reacties
cvhal59

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wifi pods opzeggen

Goewdemorgen, 

 

Ik wil graag per direct de huur van mijn WiFi pods opzeggen en deze zsm naar ziggo retour sturen.

 

Ik ga er vanuit dat de opzegging per direct geschiedt, en dat ik geen facturen meer ontvang voor de pods.  Het signaal is ronduit slecht.

 

Graag een bevestiging van deze opzegging.

De Pods stuur ik retour.

 

Dank. Gr Charly

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @cvhal59, welkom hier!

Wat jammer dat de SmartWifi Pods bij jou thuis niet het gewenste resultaat gaven. Ik begrijp uit je laatste bericht dat je ze al hebt geretourneerd, maar er stond nog geen opzegging in het systeem. Bij deze heb ik de opzegging dan ook alsnog voor je in orde gemaakt. Een bevestiging volgt nog per e-mail! 🙂 

Bekijk in context

19 Reacties 19
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

als je deze huurt van ziggo dan zijn ze maandelijks opzegbaar volgens de voorwaarden.

Het ligt dus aan de contract datum of je nog een factuur krijgt.

Een moderator kan de opzegging voor jou doen.

Deze komt door de weeks langs deze topics en zal dan een reactie achterlaten.

Even geduld dus.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

@cvhal59 Welke pods heb je?

De ronde of de zeshoekige?

 

Hoe maakten die verbinding met het modem en wat waren je ervaringen?

 

Van beide pods komen opvallend weinig klachten op dit forum naar voren, alleen als in een woning beton met betonijzer is in de muren en plafonds of er zilverfolie wordt gebruikt voor isolatie onder laminaat en dergelijke, als de pods via wifi verbinding hebben met elkaar.

 

Heb je deze tips al uitgeprobeerd? Wifi verbeteren | Klantenservice | Ziggo

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

@Bert TS wil opzeggen.....staat nergens dat TS niet tevreden is.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@puppie de TS schrijft o.a.   "Het signaal is ronduit slecht."    Als dat geen  niet tevreden  is?🙂

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

Maar er staat ook niet dat TS ontevreden is.
Hij vindt het signaal zeer slecht is en door dit topic zo te plaatsen wil TS ook geen hulp ontvangen.

Maar laten we de reactie van TS afwachten, @cvhal59 vertel het maar.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

@puppie "Hij vindt het signaal zeer slecht is en door dit topic zo te plaatsen wil TS ook geen hulp ontvangen."

 

@puppie Dat is je eigen invulling, er is niet geschreven dat er geen hulp gewenst is.

 

Als iemand schrijft: "Het signaal is ronduit slecht" "Ik wil graag per direct de huur van mijn WiFi pods opzeggen en deze zsm naar ziggo retour sturen."

 

Dan gaat er iets niet goed met de apparatuur en is voor mij duidelijk dat de gebruiker niet tevreden is over het product en als iemand niet tevreden is, dan is hij ontevreden, er zit niets tussenin.

 

Omdat dit een klant helpt klant forum is en uit interesse, probeer ik uit te vinden waarom het signaal ronduit slecht is.

Heel vaak blijkt er dan iets niet goed te gaan en met wat oplossingen blijkt het vaak daarna wel heel goed te gaan en hoeft apparatuur niet terug of het werkt in die situatie gewoonweg niet.

 

Wil iemand echt van de spullen af, omdat hij het beu is en een andere oplossing de voorkeur geeft, ook prima natuurlijk, maar het is ook voor anderen ook handig om te weten waarom iets gewoonweg niet goed werkt of om te weten dat er een mogelijke oplossing is voor een apparaat wat ronduit slecht werkt.

cvhal59
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen,

 

Ik heb alles even doorgelezen. Het zijn de 6 kantige pods.  Het probleem is dat ik soms wel soms niet goed internet. Het gaat dan om een serre en 1ste/2de verdieping. Ook de rings deurbel en extra Chimes waren elkaar af en toe kwijt. Heb ze op verschillende plekken gehangen maar was gewoon niet tevreden. Ik heb dit weekend een TP-link gekocht en tot nu toe (misschien te vroeg) gaat dat beter. De Pods zijn inmiddels verstuurd.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @cvhal59, welkom hier!

Wat jammer dat de SmartWifi Pods bij jou thuis niet het gewenste resultaat gaven. Ik begrijp uit je laatste bericht dat je ze al hebt geretourneerd, maar er stond nog geen opzegging in het systeem. Bij deze heb ik de opzegging dan ook alsnog voor je in orde gemaakt. Een bevestiging volgt nog per e-mail! 🙂 

Pawel.1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik wil graag mijn smart wifi pods abonnement opzeggen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemorgen en een warm welkom hier @Pawel.1

Bij deze heb ik voor jou ook het abonnement op de Smart Wifi Pod á € 1,25 per maand stopgezet. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond de opzegdatum krijg je automatisch een retourdoos thuisgestuurd. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.

suzann

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik wil ook graag de huur van mijn smart wifi pods opzeggen.

Hoor graag, groeten, Suzan

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Door grote drukte bij het moderatie-team kan het langer duren voor er een reactie komt Suzan, maar het komt vast goed.🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @suzann, welkom hier!

Bij deze heb ik ook het abonnement op de SmartWifi Pods voor jou opgezegd. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods kosteloos kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂 

Ed Mulder

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag, Ik wil ook mijn abonnement op de wifi pods( die met zes hoeken) opzeggen en deze retour sturen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom hier @Ed Mulder

Ook voor jou heb ik de opzegging in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je de retourdoos automatisch in de bus 🙂

Ed Mulder

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Cecilia, bedankt voor de snelle reactie

Ed Mulder

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Cecilia, zie nu in de mail dat er maar 1 pod retour gaat, met nummer XAAK13091F52. Het zijn er echter 2 die retour moeten de ander heeft nummer XAAAK13091F7A. Zou je dit nog willen aanpassen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Ed Mulder Ik heb de opzegging nogmaals gecheckt. De SmartWifi Pods á € 2,50 per maand zijn een set en de gehele set is opgezegd met één maand opzegtermijn. Beide moeten naar ons retour. 

Ed Mulder

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ok, nogmaals bedankt👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic