1
Vraag
2
Reacties
Danelf

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi Pods opzeggen

Hallo, Ik wil graag mijn Wifi pods retourneren en het abonnement hiervan per zo spoedig mogelijk beëindigen. Op jullie website word ik van het kastje naar de muur gestuurd, dus ik probeer het hier maar. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11710Posts
  • 895Oplossingen
  • 4115Likes

Goedemorgen @Danelf,

Welkom op de Ziggo Community! Ik heb de SmartWifi pods voor je beeindigd en je ontvangt z.s.m. een retourdoos om de pods te retourneren.

Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen? 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator komt binnenkort langs in dit topic om je hiermee te helpen.

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11710Posts
  • 895Oplossingen
  • 4115Likes

Goedemorgen @Danelf,

Welkom op de Ziggo Community! Ik heb de SmartWifi pods voor je beeindigd en je ontvangt z.s.m. een retourdoos om de pods te retourneren.

Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen? 🙂

Klantnummer8

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Serkan,

 

Mijn wifi pods gebruik ik niet en per maart 2023 ga ik betalen. Ik zou graag de wifi-pods terug willen sturen.

Zou u mij ook een retourdoos kunnen sturen.

 

Mijn dank.

 

**mod edit: username + klantgegevens aangepast in verband met privacy**

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4269Posts
  • 565Oplossingen
  • 2049Likes

@Klantnummer8 Allereerst goed om te melden: uit privacyredenen heb ik je username aangepast naar een andere username. Schrik dus niet haha!

Zoals gewenst heb ik de SmartWifi Pods voor je opgezegd. Je ontvangt binnen enkele werkdagen een retourdoos in huis. Bewaar het retourbewijs net zolang totdat wij een bevestiging van retourneren per e-mail hebben gestuurd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic