Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Ik wil graag mijn Wifi pods retourneren en het abonnement hiervan per zo spoedig mogelijk beëindigen. Op jullie website word ik van het kastje naar de muur gestuurd, dus ik probeer het hier maar.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Danelf,
Welkom op de Ziggo Community! Ik heb de SmartWifi pods voor je beeindigd en je ontvangt z.s.m. een retourdoos om de pods te retourneren.
Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen? 🙂
Een moderator komt binnenkort langs in dit topic om je hiermee te helpen.
Goedemorgen @Danelf,
Welkom op de Ziggo Community! Ik heb de SmartWifi pods voor je beeindigd en je ontvangt z.s.m. een retourdoos om de pods te retourneren.
Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen? 🙂
Beste Serkan,
Mijn wifi pods gebruik ik niet en per maart 2023 ga ik betalen. Ik zou graag de wifi-pods terug willen sturen.
Zou u mij ook een retourdoos kunnen sturen.
Mijn dank.
**mod edit: username + klantgegevens aangepast in verband met privacy**
@Klantnummer8 Allereerst goed om te melden: uit privacyredenen heb ik je username aangepast naar een andere username. Schrik dus niet haha!
Zoals gewenst heb ik de SmartWifi Pods voor je opgezegd. Je ontvangt binnen enkele werkdagen een retourdoos in huis. Bewaar het retourbewijs net zolang totdat wij een bevestiging van retourneren per e-mail hebben gestuurd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...