Hallo, Ik wil graag mijn Wifi pods retourneren en het abonnement hiervan per zo spoedig mogelijk beëindigen. Op jullie website word ik van het kastje naar de muur gestuurd, dus ik probeer het hier maar.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Danelf,
Welkom op de Ziggo Community! Ik heb de SmartWifi pods voor je beeindigd en je ontvangt z.s.m. een retourdoos om de pods te retourneren.
Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator komt binnenkort langs in dit topic om je hiermee te helpen.
Goedemorgen @Danelf,
Welkom op de Ziggo Community! Ik heb de SmartWifi pods voor je beeindigd en je ontvangt z.s.m. een retourdoos om de pods te retourneren.
Kunnen we je nog ergens anders mee ondersteunen? 🙂
Beste Serkan,
Mijn wifi pods gebruik ik niet en per maart 2023 ga ik betalen. Ik zou graag de wifi-pods terug willen sturen.
Zou u mij ook een retourdoos kunnen sturen.
Mijn dank.
**mod edit: username + klantgegevens aangepast in verband met privacy**
@Klantnummer8 Allereerst goed om te melden: uit privacyredenen heb ik je username aangepast naar een andere username. Schrik dus niet haha!
Zoals gewenst heb ik de SmartWifi Pods voor je opgezegd. Je ontvangt binnen enkele werkdagen een retourdoos in huis. Bewaar het retourbewijs net zolang totdat wij een bevestiging van retourneren per e-mail hebben gestuurd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.